Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رضاییان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های مرکز هواشناسی استان و نفوذ و تاثیر سامانه بارشی که از روز شنبه آینده آغاز می شود مسئوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با همکاری ستاد بحران شهرستان در آمادگی کامل باشند.

وی بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه های عضو ستاد بحران جهت اقدامات پیشگیرانه ومقابله با بحران در بارندگی تاکیدکرد و افزود:برای پیشگیری و مقابله با سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارش های پیش رو ، اطلاع رسانی لازم در سطح شهرستان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئوولان ادارات ذی ربط به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در بازده زمانی قبل از شروع بارش ها ، نقاط حادثه خیز از جمله لایروبی کانال ها و مسیل ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی از شرکت سامان محیط و بنیاد مسکن اردبیل و اصفهان خواست که با توجه به نگرانی های مردم سیل زده پلدختر و معمولان در این بازده زمانی کوتاه تا آغاز بارندگی ها در نقاط حادثه خیز، بستر رودخانه و دیواره ساحلی اقدامات لازم برای مقاومت در برابر سیلاب احتمالی را انجام دهند.

فرماندار پلدختر گفت:سیل فروردین ماه سالجاری خوشبختانه با اقدام ها و تلاش انجام شده توسط دستگاه های متولی تلفات جانی نداشت اما زیرساخت های شهرستان با حجم زیادی تخریب شد.

رضاییان افزود: این سیل ویرانگر و مخرب باعث نقصان ها،کاستی ها و خرابی هایی در سطح شهرستان پلدختر شد که با همت مسئوولان فهیم و پر تلاش قابل ترمیم و تکمیل است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل ستاد بحران در شهرستان آمادگی دستگاه های اجرایی در مقابله با حوادث احتمالی قبل از شروع بارندگی در راستای ارایه خدمات به موقع و مدیریت صحیح برای کاهش خسارات و صدمات تا کمترین حد ممکن است.

برچسب‌ها پلدختر مدیریت بحران بارش باران فرمانداری پلدختر سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر مدیریت بحران بارش باران فرمانداری پلدختر سیل پلدختر مدیریت بحران بارش باران فرمانداری پلدختر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اصغری، کارشناس هواشناسی در این باره گفت: بارندگی‌های نسبتا قابل توجهی در نیمه غربی آغاز خواهد شد و هشدار نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: بوشهر، کرمان، یزد و مرکزی منتظر باشند از سمت غرب بارش آغاز شود و هر لحظه احتمال سیلاب و طغیان رودخانه وجود دارد.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر در آخر هفته بارندگی خواهد داشت. در گذرگاه‌های کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود: تهران جمعه بارانی خواهد بود.

اصغری ادامه داد: مسافرین مشهد بدانند که جمعه با بارش روبرو خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901282

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟