Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با بیان این که مشکلات قابل حل هستند گفت: توانایی ما بیشتر از مشکلات است و می‌توانیم بر آن‌ها غلبه کنیم. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرلشکر حسین سلامی در حاشیه بازدید از شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: در ادامه سفرهای استانی که با فرمان مکرر مقام معظم رهبری جهت رفع محرومیت بود امروز به شهرستان بندرماهشهر آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز از شهرک‌های این شهرستان که دچار فقر و محرومیت بودند بازدید به‌عمل آمد که پروژه‌هایی در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان در این شهرک‌ها پیش‌بینی کردیم.

اختصاصی|چرا فرمانده کل سپاه امروز به ‌بندرماهشهر رفت؟ + فیلم ‌فرمانده کل سپاه وارد بندرماهشهر شد / ‌بازدید سرلشکر سلامی از چند منطقه محروم خوزستاندستور ویژه فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: همچنین احداث مدرسه، درمانگاه و 100واحد مسکونی برای هموطنانی که در این شهرک‌ها فاقد سرپناه بوده یا مسکن مناسبی ندارند خواهیم ساخت.

سردار سلامی عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت همه نهادها و دستگاه‌های دولتی که در منطقه حضور دارند و کمک کنند تا با یکدیگر مشکلات موجود را حل کنیم.

وی با بیان این که مشکلات قابل حل هستند خاطرنشان کرد: توانایی ما بیشتر از مشکلات است و می‌توانیم بر آن‌ها غلبه کنیم تا یک زندگی که در آن عزت و ارامش هست برای هموطنانمان به ارمقان بیاوریم.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه