Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراهام پاتر، سرمربی برایتون نیز به گل استثنایی علیرضا جهانبخش واکنش نشان داد.

طرفداری- دیدار دو تیم برایتون و چلسی از چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، با اتفاقی ویژه همراه بود و آن هم گلِ قیچی برگردان علیرضا جهانبخش به چلسی بود. واکنش گری لینه‌کر به گلِ علیرضا جهانبخش و ترند توئیتری گل ملی‌پوش ایرانی، بخشی از سر و صدای این گل زیبا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برایتون ایندیپندنت، گراهام پاتر پس از دیدار مقابل چلسی گفت:

فکر می‌کنم بازیکنان فوق‌العاده بودند. عملکردی شگفت‌انگیز داشتند. چلسی پا به پای تاپ فور حرکت کرد و آن‌ها را در جدول گرفت. از بازیکنانی برخوردار هستند که اگر اشتباه کنید، به شما آسیب خواهند زد. این که توانستیم با انگیزه، سطح بازی را روش خودمان حفظ کنیم، عالی بود. به آن‌ها افتخار می‌کنم. اگر اشتباه انجام می‌دادیم، هواداران ناامید می‌شدند اما بازیکنانم برای حفظ سطح بازی خود، شخصیت بالایی از خود نشان دادند. می‌خواهم که به سبک خودمان بازی کنیم و خوشحالم که برای آن، پاداش نیز دریافت کردیم. باید ساختار تیم را تغییر می‌دادیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. همان طور که انتظار می‌رود، باید از محوطه خود دفاع کنیم؛ اما فکر می‌کنم در آخر دروازه‌بان آن‌ها نسبت به دروازه‌بان ما، روز پردردسرتری داشت. چند شانس برای بردن بازی نیز داشتیم.  

پوتر درباره عملکرد جهانبخش نیز گفت:

واضح است که او هفته خوبی داشت. گلِ شگفت‌انگیزی بود که نشان می‌دهد چیزها چقدر سریع در فوتبال تغییر می‌کند. با او درباره این که چرا امروز به طور ثابت بازی نکرد، صحبت کردم. درباره مسائل تاکتیکی بود و درست ندانستم که پس از بازی شنبه مقابل بورنموث، انقدر سریع به صورت ثابت بازی کند. مدت زمانی که دوست داشت بازی کند را دریافت نکرد. ناامید بود که طبیعی است اما او بسیار حرفه‌ای عمل کرد و تنها شانس خود را خواست. او را خیلی دوست دارم. تصمیماتش بهتر شده و برایش گل نیز به همراه داشته است.   

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تساوی رم-یوونتوس، درگذشت سزار منوتی و تمجید کلوپ از عملکرد صلاح برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 6 مه 2024) بودند.

کونسیسائو تلاش می‌کند؛ در هیاهوی اعتراض هواداران میلان و انتخاب سرمربی
یووه، تقریبا تمام شد به سبک لیگ برتر
رم-یووه، هیجان‌انگیز؛ تساوی بیش از مکس به کار ده روسی آمد
​​​​​ناپولی، فرصت برای لیندستروم کسب سهمیه لیگ قهرمانان رم به تعویق افتاد
یووه؛ فده [ایمان] و امید دهه‌ی شگفت‌انگیز
منوتی درگذشت خداحافظ منوتی
زوج قرن خرید سنگین
خداحافظ منوتی لیورپول 4-2 تاتنهام
سوپر مو
درود کلوپ برای صلاح، پادشاه کوپ

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴