Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: از سوی وزارت بهداشت و درمان مجوز ایجاد مرکز شیمی درمانی در بیمارستان امام حسین(ع) صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ناصر رستمی عصر چهارشنبه در حاشیه تجلیل شهردار و اعضای شورای شهر گلپایگان از پرستاران بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان اظهار کرد: میزان حقوق دریافتی پرستاران با میزان خدمات‌شان همخوانی ندارد به طوری که معوقات آن‌ها با تأخیر یکساله پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه 140 پرستار در بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) مشغول خدمت هستند، افزود: روزانه 600 بیمار به بخش‌های مختلف این بیمارستان مراجعه دارند و میزان نارضایتی‌ها کمتر از یک درصد است.

رستمی تصریح کرد: از سوی وزارت بهداشت و درمان مجوز ایجاد مرکز شیمی درمانی در بیمارستان امام حسین(ع) صادر شده است، ولی به دلیل اینکه قرار است مرکز درمانی سرطان در بیمارستان آیت الله گلپایگانی فعال شود در صورت امکان مرکز شیمی درمانی نیز به این بیمارستان انتقال داده شود.

وی گفت: برای تکمیل پروژه‌های بیمارستان امام حسین(ع) به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که کمک خیران را می‌طلبد.

پرستاران به عنوان قشر ایثارگر و پرتلاش جامعه هستند

در ادامه پیمان شکرزاده با تبریک میلاد حضرت زینب(س)، اظهار کرد: ایثارگری و نوعدوستی پرستاران برهیچ کس پوشیده نیست،  پرستاران با سرلوحه قرار دادن اخلاق زینبی می‌توانند خادمان خوب و صدیقی در خدمت رسانی به بیماران باشند.

شکرزاده تصریح کرد: صبر و شکیبایی پرستاران سبب شد که میلاد باسعادت حضرت زینب(س) به روز پرستار نامگذاری شود و پرستاران به عنوان قشر ایثارگر و پرتلاش جامعه هستند که تنها با عشقی به کار خود می‌توانند به بیماران ناتوان خدمت رسانی می‌کنند.

شهردار گلپایگان با اشاره به برای ایجاد پدهوایی در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان، گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی نقشه‌های فنی را تهیه کند همراهی لازم را زمینه ایجاد پدهوایی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/63086/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران مرکز شیمی درمانی گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم