Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد امضای اکشن‌پلی FATF در سال ۹۵ به‌خاطر خوش‌بینی پسابرجامی ‌انجام گرفت و هزینه‌ها و خسارت بسیاری را متوجه کشور کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

مجید شاکری نوشت: می‌شد در چنین وضعی قرار نگیریم. اگر پرونده FATF به‌عنوان بخشی از مذاکرات برجام حل شده (مدل کوبا)، یا اگر امضای آقای دکتر طیب‌نیا بعد از تصویب پکیج قانونی در داخل (در طی یک فرآیند فشرده) رخ داده بود احتمالا امروز نیازی به پرداخت این همه هزینه اجتماعی و ایجاد دوقطبی‌ نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ محسن رضایی: ابهامات FATF باید رفع شود پیوستن به FATF مشروعیت بخشیدن به تحریم‌هاست


ضمن احترام بسیار به شخصیت، تعهد و مقام علمی ‌آقای طیب‌نیا و بدون آنکه شخص ایشان را یگانه مقصر این امر بدانم، معتقدم تصمیم اتخاذ شده در بهار ٩٥ در فضای خوش‌بینی پسابرجام اتخاذ شده است. خوش‌بینی‌ای که دست‌اندرکاران امر را به این نتیجه رسانده بود که به‌سرعت در تابستان ٩٥ از بیانیه خارج خواهند شد. اکنون به طریق اولی و پس از کسب این تجربه ملی در پی تخطئه ایشان یا سایر اجزای تصمیم‌گیر در آن زمان نیستم اما لازم است که این تجربه کسب‌شده مانع از وقایع مشابه شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین برجام کوبا پسابرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که به صورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)