Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، مسجد «الأوابین» که از سوی اداره امور اسلامی شهر شارجه افتتاح شده است، در منطقه «الجرینه ۱» این شهر قرار دارد و با گنجایش ۲ هزار نمازگزار زن و مرد، خدمات لازم را به مسلمانان در جهت آگاهی‌بخشی دینی ارائه می‌کند.

در مراسم افتتاح این مسجد، عبدالله خلیفه یعروف السبوسی، مدیر اداره امور اسلامی شارجه به همراه فرد نیکوکار سازنده مسجد و شماری از مسئولان اماراتی و اهالی این منطقه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسجد در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع و در دو طبقه ساخته شده و شامل نمازخانه، فضای بیرونی، کتابخانه عمومی، غسالخانه، محل سکونت امام جماعت و مؤذن و پارکینگ با ظرفیت ۱۵۳ خودرو است. 
 
مسجد الأوابین شارجه که دارای امکانات کامل برای خدمت به شهروندان جامعه است، براساس معماری اسلامی دوره فاطمیان ساخته شده و دیوارهای داخلی و خارجی آن منقش به آیات قرآن و تزیینات اسلامی است و همچنین، دارای دو گلدسته به ارتفاع ۴۳ متر است و ۱۳ گنبد کوچک نیز بر روی آن قرار دارد.



انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد از اخذ سند مالکیت بقعه متبرکه امامزاده خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام محمدزاده، از اخذ سند مالکیت بقعه متبرکه امامزاده بی بی خدیجه خاتون (ع) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان ثبتی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد و همچنین همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سند مالکیت امامزاده امامزاده بی بی خدیجه خاتون (ع) اخذ شد.

وی افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه با اداره ثبت و اسناد سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون به مساحت ۵۷۲۸.۳ متر مربع اخذ شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد با اشاره به روند رو به رشد تثبیت مالکیت عرصه و اعیان بقاع متبرکه شهرستان گفت: طبق برنامه سال روند اخذ اسناد مالکیت بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا بوده و امید است به زودی شاهد اخذ اسناد کلیه موقوفات و بقاع متبرکه باشیم.

کد خبر 751231

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید