Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستار نمونه کشوری از شهرستان اسفراین این شغل را نیازمند عشق و علاقه کاری دانست و گفت: تمام سعی و تلاشم انجام وظیفه و مراقبت از بیماران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین پرستاری شغلی است که در آن تا عاشق نباشی نبض تپنده هر بیمار لبخند بر لبانت جاری نمی‌سازد. پرستاران، نمونه گذشت و ایثار و بهترین خاطره هر یک از آنها بازگشت به حیات و فرصت دوباره بیمار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار بهانه‌ای شد تا به سراغ پرستار نمونه کشور برویم و گفت‌وگویی کوتاه باپرستار نمونه کشوری  در سال ۹۸ از شهرستان اسفراین داشته باشیم.

لطفاً خودتان را برای ما معرفی بفرمایید؟

زینب شریفیان متولد سال ۱۳۶۱ که به  مدت ۱۵ سال در بخش اتاق عمل بیمارستان امام خمینی اسفراین مشغول به‌کار هستم.

با توجه به اینکه شغل پرستاری یک شغل سختی است چرا پرستاری را انتخاب کرده‌اید؟

شغل پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا است که نه تنها جسم انسان را خسته و فرسوده می‌کند بلکه بر روح و روان آدمی هم تأثیر گذار است ولی ازآنجا که صبر و شکیبایی بر تحمل این موارد بسیار مهم است می‌توان گفت عشق و علاقه به این کار این مسائل و مشکلات را از سر راه بر می‌دارد و بنده نیز با توجه به عشق و علاقه‌ای که  به کار خودم دارم توانستم این وظیفه بسیار سخت را به نحو احسن انجام دهم.

دلایل انتخاب شما به‌عنوان پرستار نمونه کشور چیست؟

برای من تفاوتی ندارد که بیمار چه کسی است تمام سعی و تلاش بنده انجام‌وظیفه و مراقبت از بیمار است. چون این اعتقاد رادارم تمام تلاشم برای بهبودی حال بیمار به‌کار می‌گیرم تا بتوانم خدمت خوبی ارائه نمایم و در تمام مدت پرستاری خود از هیچ کوشش و تلاشی برای بهبودی حال بیمارانم دریغ نورزیده که بر اساس شاخص‌های ارزیابی دفتر پرستاری بنده به‌عنوان پرستار نمونه انتخاب شدم.

گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بالغ بر هزار پرستار در سطح استان مشغول ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستار عشق شغل پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد