Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام جمعه اردبیل گفت: رعایت عدالت و توازن در بین تمامی استان‌ها مطالبه اصلی مردم و مسئولان است و در این زمینه اهمیت به این مسئله باید مورد توجه واقع شود.

به گزارش خبرگزاری آریا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه دیروز در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و هیات همراه در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: رعایت عدالت و توازن در بین تمامی استان‌ها مطالبه اصلی مردم و مسئولان است و در این زمینه اهمیت به این مسئله باید مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که در توزیع اعتبارات نباید تهران برابر تمام کشور باشد گفت: انتظار می‌رود در این زمینه رئییس‌جمهور اهتمام جدی داشته باشد و تمامی مشکلات و دغدغه‌های استان‌های کشور را مد نظر قرار دهد چرا که بسیاری از مالیات‌ها به برخی شهرهای بزرگ همچون تهران منتقل می‌شود و این نمی‌تواند در حل مشکلات سایر استان‌ها نتیجه بخش باشد.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اهمیت اشتغال و ازدواج جوانان یک اولویت و ضرورت اساسی است و در این زمینه توجه به صنعت به عنوان یک موضوع مهم باید در دستور کار قرار بگیرد و در راستای حل مشکلات موجود نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.
عاملی تصریح کرد: ارائه تسهیلات لازم و کافی دولتی به پروژه‌های مهم استانی همچون کارخانه آرتاویل تایر لازم است و در این زمینه توسعه سرمایه در گردش برای حل مشکلات واحدهای صنعتی از اهم مواردی است که باید در راستای ایجاد هزاران فرصت شغلی در استان مورد توجه واقع شود.
وی اظهار کرد: مشکل اساسی که در حوزه آب با آن مواجه هستیم مسئله انتقال آن است نه خود آب به طوری که این موضوع سبب مهاجرت معکوس و بسیاری از مشکلات دیگر شده است و باید در اردبیل که استانی کشاورزی محور است در راستای مهار آب‌های مرزی و غیرمرزی برنامه‌های اساسی تدوین شود.
عاملی بیان کرد: اهمیت به توسعه ظرفیت‌های گردشگری استان یک مولفه مهم و محوری برای منطقه به شمار می‌رود که بدون شک یک منبع درآمدزا و اشتغال‌محور خواهد بود که باید در این زمینه نیز حمایت‌های همه‌جانبه از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران و نیز توسعه ظرفیت‌ها در دستور کار واقع شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه از مشکلات مهمی که استان در حال حاضر با آن مواجه است وضعیت اسف‌بار برخی محورهای مواصلاتی است که تصادفات بسیاری در طول سال اتفاق می‌افتد و باید در این زمینه اقدامات مناسبی در اسرع وقت انجام یابد و نقاط حادثه‌خیز نیز از میان برداشته شود.
امام جمعه اردبیل افزود: مشکلات عشایر استان نیز از دیگر مواردی است که در صورت توجه به این مهم یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی قشر غیر و زحمتکش منطقه برطرف شده و شاهد توسعه روزافزون منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبیل عاملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل