Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@18:13:55 GMT

کدام خودروها گران شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۷۶۹۲

کدام خودروها گران شدند؟

رفتار دوگانه در بازار/کدام خودروها گران شدند؟

به گزارش شریان نیوز،بازار خودرو امروز روز آٰرامی را سپری کرد تا در هفته‌ای که در اغلب روزهایش بازار روندی افزایشی داشت، آخر هفته به آرامی آغاز شود.

 

 

  بازار امروز برای محصولات سایپا بسیار آرام بود به گونه‌ای که هیچ تغییری در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود. بر این اساس امروز تیبا صندوق دار همچنان ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد که این نرخ حدود ۱۸ میلیون بیش از نرخ مصوب کارخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیبا دو نیز ۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شد و ساینا هم در همین حدود و بر پله ۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاد. همچنین کوبیک دنده‌ای نیز به ارزش ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریانش قرار گرفت.

در سوی دیگر بازار ایران خودرویی‌ها نیز گرچه روز آرامی را سپری کردند اما رفتار دوگانه‌ای را هم در پیش گرفتند. به نحوی که سمند ال ایکس با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. در طرف مقابل سمند EF۷ با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت خود را به ۸۰ میلیون تومان رساندند. در مقابل جی ال ایکس دو گانه سوز یک میلیون تومان ارزان‌تر و به قیمت ۹۸ میلیون تومان خرید و فروش شد. 



پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز بدون تغییر روی نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو ۲۶ میلیون تومان کمتر از قیمت روز بازار است و حدود ۶۷ میلیون تومان اعلام می‌شود. این اختلاف برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به اوج خود می‌رسد. در حالی که نرخ مصول کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان است، اما قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار حدود ۳۶ میلیون تومان گران‌تر و معادل ۱۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم این روزها اختلاف ۳۵ میلیونی با نرخ مصوب دارد و در بازار ۱۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو پارس امروز شرایطی مشابه پژو ۲۰۶ را تجربه می‌کند و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. امروز رانا با افزایش قیمت به استقبال مشتریان آمده و حدود ۶۰۰ هزار تومان گران شده است. فعالان بازار امروز رانا را با نرخ ۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. از طرف دیگر دانگ‌فنگ H۳۰ همچنان روی قیمت ۱۶۳ میلیون تومان متوقف شده است.  

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل‌های دنا هم رفتار مشابهی از خود نشان می‌دهند. طوری که دنا پلاس در بازرا روی نرخ ۱۵۰ میلیون تومان متوقف شده و حدود ۴۰ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس توربو هم این روزها در بازار به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، گلکسی A ۵۵ سامسونگ تقریبا از اوایل ۱۴۰۳ در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد و الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، حدود ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A ۳۵ که همزمان با A ۵۵ پا به بازار گذاشت، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و قیمت A ۱۵ به‌عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار، نزدیک شش میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۳ جزو جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی است و نسخه ۴ G این یکی را می‌شود با کمتر از ۹ میلیون خرید. ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، اما حول‌وحوش ۲۰ میلیون قیمت دارد.


ردمی A ۲ پلاس را به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار می‌دانیم و آنطرف آیفون ۱۳ پرو مکس کماکان صاحب عنوان گران‌ترین گوشی بازار موبایل ایران است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها