Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:19:32 GMT

پلیس هنگ کنگ ۴۰۰ آشوبگر را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۸۱۲۵

پلیس هنگ کنگ ۴۰۰ آشوبگر را دستگیر کرد

تلویزیون فونیکس از هنگ کنگ روز پنجشنبه گزارش کرد سازمان دهندگان اعتراضات روز اول سال نو ۲۰۲۰ میلادی می گویند که شمار معترضان در خیابان های هنگ کنگ به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

آنها می گویند پس از هفت ماه اعتراضات عمومی هنوز مطالبات زیادی از سوی معترضان وجود دارد که دولت هنگ کنگ آنها را براورده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر پلیس هنگ کنگ در بیانیه ای آورده است در کنار این اعتراضات عده ای شورشی به مکان های عمومی یورش برده اند.

پلیس می افزاید آنها به فروشگاه ها ، بانک ها و بسیاری از ایستگاه های مترو حمله کرده و در برخی از موارد اقدام به پرتاب بمب های آتش زا و بنزینی کرده اند.

گزارش ها حاکی است شماری از این آشوبگران برخی از جاده ها را در روز چهارشنبه اول ژانویه مسدود کرده اند و به شعب بانکی «اچ اس بی سی» یورش برده و برخی از فروشگاه ها را آتش زده و غارت کرده اند.

پلیس هنگ کنگ از اینکه شماری از شورشیان باعث ناآرامی های عمومی شده و شمار زیادی از فروشگاه ها و مکان های مردمی را آتش زده اند ، ابراز نگرانی کرده است.

با این حساب از ابتدای اعتراضات گسترده در هنگ کنگ تاکنون ماموران پلیس نزدیک به ۷ هزار نفر را دستگیر کرده اند.

برچسب‌ها چین پلیس هنگ کنگ تحولات هنگ کنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین پلیس هنگ کنگ تحولات هنگ کنگ چین پلیس هنگ کنگ تحولات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دموکراسی علیه آزادی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آیند
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد