Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، رییس پلیس‌ راه و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جاده مشهد - سبزوار - کاهک مقرر شد حدود ۳۰ اقدام در جهت ایمن سازی این جاده در دستور کار راهداری قرار گیرد که مهمترین آن ساخت استراحتگاه‌های موقت به فاصله ۱۰ کیلومتر شامل آب‌خوری، مکان استراحت و سکوهای نماز در حاشیه جاده سبزوار - مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جاده شاهرود - سبزوار مسیر یکنواخت  دارد و ادامه آن تا نیشابور بدون امکان و تاسیسات بین راهی است که باعث شده شمار حوادث واژگونی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در این جاده بیشتر باشد.

حسینی گفت: در حال حاضر مبلمان این جاده تغییر کرده و نصب تابلوهای حاوی برخی پرسش‌ها که پاسخ آن چند کیلومتر بعد در تابلو دیگر درج شده از جمله این اقدامات است، این اقدام با هدف هشیار کردن رانندگان و سرنشینان خودرو و گفت و گوی آنان و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان انجام شده است.  

جاده مشهد - نیشابور - سبزوار - شاهرود در غرب خراسان رضوی از جمله پرترددترین مسیرها از مشهد به تهران است، جاده مشهد تا کاهک در انتهای محدوده خراسان رضوی ۳۲۰ کیلومتر طول دارد و بیشترین حوادث واژگونی خودرو در این مسیر روی می‌دهد.   

برچسب‌ها مشهد واژگونی سبزوار راهداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد واژگونی سبزوار راهداری مشهد واژگونی سبزوار راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است