Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نامه‌ای به رئیس مجلس قانونگذاری سن‌پترزبورگ، آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در نامه تبریک خود به "ماکاروف"، رئیس مجلس قانونگذاری سن‌پترزبورگ، نوشت: مایلم فرا رسیدن سال نو میلادی ۲۰۲۰ را به نمایندگی از مردم شهر تاریخی و فزهنگی اصفهان به جنابعالی و شهروندان سن‌پترزبورگ تبریک عرض نمایم و آرزوی سالی همراه با موفقیت و بهروزی برای شما و شهروندان شهر زیبا و تاریخی سن‌پترزبورگ دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این متن تبریک آمده است: امیدوارم در سال پیش رو دیپلماسی فرهنگی و تاریخی بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد تا شهروندان این دو شهر در سایه گسترش تعاملات فی مابین به شکوفایی فزون‌تری دست یابند.

به گزارش ایمنا، رئیس شورای شهر سن پترزبورگ نیز  به مناسبت نوروز امسال به رییس شورای شهر اصفهان پیام تبریک ارسال کرده بود و در آن به مناسبت بیستمین سالگرد خواهرخواندگی این دو شهر، برگزاری رویداد مشترک به همین مناسبت مطرح شد؛ این دعوت در سال جاری منجر به حضور شرکت‌های ایرانی در سن‌پترزبورگ برای انعقاد قراردادهای همکاری شد.

کد خبر 403866

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیام تبریک سال نو میلادی سن پترزبورگ شورای شهر اصفهان رئیس شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت تماشایی اصفهان در روز‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ باران بهاری غبار را از چهره آثار تاریخی همچون پل‌های تاریخی سی وسه پل، خواجو وشهرستان زدوده است.
در این روز‌ها نصف جهان نشینان با قدم زدن در کنار رودخانه حال وهوا تازه می‌کنند و از بهار طبیعت لذت می‌برند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طبیعت تماشایی اصفهان در روز‌های بهاری
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی