Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل زاده نسبت به سخنان استراماچوین واکنش نشان داد.

طرفداری- اظهار بی اطلاعی استراماچونی از مذاکره با نمایندگان استقلال، واکنش خلیل زاده را در پی داشت.

به گزارش برنا، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه استراماچونی که گفته بود هیچ مذاکره ای با وکیل او در دوحه انجام نشده گفت:

خدا رو شکر که تنها به این مذاکره نرفتم و رحمان رضایی، علی خطیر و وکیل سوییسی که همراه علی خطیر آمده بود هم با من بودند و باز خدا را شکر که همه مراحل مذاکره ثبت و ضبط شده و قطعا به دلیل این مصاحبه عجیب آقای استراماچونی منتشر می کنیم تا هواداران قضاوت کنند چه کسی صداقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

مذاکره دوحه براساس درخواست مستقیم پاستورلا، مدیربرنامه های استراماچونی انجام شد. او در یک پیام به رحمان رضایی، خواستار مذاکره مجدد شده بود و ما برای نشان دادن اراده مان نه تنها موافقت کردیم بلکه با تصویب هیئت مدیره از ظرفیت رحمان رضایی و علی خطیر هم استفاده کردیم تا به یک توافق خوب برسیم.

خلیل زاده در خصوص علت غیبت پاستورلا در مذاکره گفت:

از ابتدا هم قرار نبود باشد، ما باید روی بندهای حقوقی با ماتزیلی، وکیل استراماچونی توافق می کردیم. این درخواست خود پاستورلا بود. هتل محل مذاکره هم توسط خود پاستورلا هماهنگ شد، خودش هم به ما اعلام کرد به دلیل شرکت در مراسم دبی، نمی تواند به دوحه بیاید. در واقع همه چیز طبق درخواست پاستورلا پیش رفت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال افزود:

در این مذاکره در مورد ۹ بند مذاکره کردیم و محصول این مذاکره قراردادی بود که برای استراماچونی ارسال شد. ما حتی پیام هایی که پاستورلا برای ما ارسال کرد و خواستار فرصت برای مذاکره شد را در اختیار داریم. انکار اینها دست کمی از انکار آفتاب در وسط روز ندارد و برای اینکه هواداران ما بدانند چه اتفاقاتی در ۲۵ روز گذشته رخ داده، همه اینها را منتشر می کنیم.

اسماعیل خلیل زاده در پایان گفت:

باید وقتی درخواست کردند مذاکرات فریز شود متوجه عواقب آن می شدیم و البته این تجربه گرانبهایی برای ما و باشگاه استقلال و فوتبال کشور شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است