Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:23:15 GMT

پلیس پیشگیری پرچمدار اقدامات بازدارنده است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۹۸۴۷

پلیس پیشگیری پرچمدار اقدامات بازدارنده است

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: نظارت و ارزیابی عملکرد یگان‌های انتظامی از ارکان مهم مدیریت و پویایی در ناجا محسوب می‌شود که نتایج آن باید مورد توجه فرماندهان و مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حمید عطایی در جلسه بررسی نتایج اعلامی هیئت عالی نظارت ستاد کل نیروهای مسلح از رده های انتظامی با مهم ارزیابی کردن نظارت توام با آموزش در نیروی انتظامی اظهار داشت: در حال حاضر مقوله نظارت و آموزش در ناجا از جایگاه ارزشمندی برخوردار است که از جمله نتایج آن بهبود عملکرد و عزت روز افزون برای سازمان و کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نظارت را یکی از ابزارهای مهم ارزیابی در نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: بازرسی و ارزیابی منجر به تعالی فردی و سازمانی می شود و یکی از ابزارهای مهم این نیرو در پیشبرد ماموریت های محوله است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: از آنجا که بیشترین ارتباط مردم با نیروی انتظامی در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی است و بخش اعظمی از ماموریت های ناجا بر عهده این یگان هاست، ضرورت دارد که بهره وری کارکنان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از شناسایی و احصاء نقاط ضعف و قوت، ضمن تقویت نقاط قوت برای رفع و کاهش نقاط ضعف اقدام لازم صورت پذیرد.

سردار عطایی با اشاره به اینکه نظارت‌ها در نیروی انتظامی باید نتیجه محور باشد، عنوان کرد: بدون برنامه ریزی و نظارت، دستورالعمل ها و ابلاغیه ها به تنهایی کارایی لازم را نخواهند داشت.

وی همچنین به ضرورت نظارت و کنترل فرماندهان بر عملکرد کارکنان زیر مجموعه اشاره کرد و گفت: مدیران الگوی زیر مجموعه های خود هستند و هرگونه رفتار آنها می تواند سرمشقی برای مجموعه همکاران آن رده باشد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر سرلوحه قراردادن نظارت، کنترل و ارزیابی در امور پلیسی خاطرنشان کرد: امروز پلیس پیشگیری پرچمدار اقدامات بازدارنده است و در این راستا وظایف سنگینی بر عهده دارد لذا با کار جهادی و همت و تلاش مضاعف ضمن حرکت در محور شریعت و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) می‌توان در برقراری نظم و آرامش جامعه موفق عمل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا ضربت امروز، ۱۰ اردیبهشت در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف‌آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت