Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» گفت: این کتاب نشان می‌دهد که چگونه به خود شناسی و شناخت عیوب رفتاری پرداخته و در صدد رفع آنان باشیم. تاریخ انتشار: 11:37 - 12 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۳۷۰ روح الله بیدرام نویسنده و پژوهشگر عرصه ادبیات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون مضمون کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» گفت: کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» کتابی است که در راستای گسترش ترویج معارف اسلامی نگاشته شده و تلاش دارد تا دلایل گره‌های زندگی را برای مخاطب مطرح و نحوه خلاصی از آنها را به وضوح بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین راستا ادامه داد: کتاب در سه فصل به تبیین «شناخت گناه و عواقب آن» و «درمان گناه با توبه و استغفار» پرداخته است و بخش انتهایی این مجموعه با «مناجات استغفار امیرالمؤمنین (ع)» به پایان می‌رسد.
بیشتر بخوانید:

برای مطالعه تازه‌های نشر انتشارات «به نشر» اینجا کلیک کنید

بیدرام محتوای فصل اول و دوم کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: گناه در روایات «ائمه معصومین (ع)»، ترک گناه و پاداش آن، تقوا و ترک گناه و گناهان فقرآور برخی از مطالب بخش اول این کتاب است و در بخش دوم نیز مطالبی با موضوع عفو الهی گناهان، حقیقت توبه، توبه کنندگان در قرآن کریم و توبه و استغفار بیان شده است.

وی در همین راستا تاکید کرد: در فصل اول کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» به صورت مجزا نفس گناه به مخاطب نشان داده شده و گناهان خاصی که مصیبت‌ها و بلا‌هایی را با خود برای افراد به همراه می‌آورد را مطرح کرده‌ام؛ از جمله این گناهان بی‌احترامی به پدر و مادر، همچنین نافرمانی از دستورات خداوند است که در طول زندگی دنیوی و اخروی عواقب آنها را خواهیم دید.   وی تولید یک کتاب مجزا از فصل سوم کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» را مطرح و تصریح کرد: در سال گذشته کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» برای بار سوم در انتشارات به نشر به چاپ رسید و در ماه رمضان همان سال نیز فصل سوم کتاب با عنوان استغفار ۷۰ بند در طلب رزق با ضمیمه استغفار قرآنی به صورت مجزا چاپ شد.
بیدرام به شیوه نگارش کتاب «راه نجات را پیدا کنیم» اشاره و خاطرنشان کرد: من کتاب را برای دل خودم نوشتم و برای این کار گلچین و بهترین گزینه‌ها را انتخاب کردم، معتقدم هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دلنشیند، البته برای جذاب بودن در نقل رویات و مستندات از داستان نیز استفاده شده تا زمینه عبرت آموزی برای مخاطب را نیز با خود به همراه داشته باشد. نکته قابل توجه اینکه، بازخورد‌های کتاب برای من جذابیت بسیاری داشت، زیرا برخی از خواندن و عمل به احادیث و دعا‌های موجود در کتاب تاثیرات شگفت انگیزی را تجربه کرده و برایم بیان کرده‌اند.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان به پایان رسیدن سریال گناه فرشته کاری از حامد عنقا، نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر این سریال ویدئویی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد. این سریال جنایی با حضور ستاره‌هایی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و پردیس پورعابدینی داستان رسیدگی به پرونده دختر جوان متهم به قتلی بود که در این سریال، سرانجام قصاص شد.

پیام دختر پژمان بازغی به شهاب حسینی | برای من شهاب حسینی بودید ولی... چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟

کد خبر 847360 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر) نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر