Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:53:34 GMT

بزیک: در سوپر مارکت بودم که اخراجم کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۰۱۶۸

بزیک: در سوپر مارکت بودم که اخراجم کردند

ادموند بزیک می گوید که حضورش در مراسم یک جشن باعث شد که بعد از 5 سال از پرسپولیس کنار گذاشته شود.

به گزارش"ورزش سه" ادموند بزیک یکی از محبوب ترین مهاجمان پرسپولیس در دهه هفتاد بود اما در سال هشتاد و ناگهانی از این تیم جدا شد. او که به مناسبت سال نو میلادی میهمان برنامه علی ضیا بود در پاسخ به این سوال که آیا با پروین مشکل داشته است گفت:"یکی از تلخ ترین روزهای زندگی م جدایی ام از پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فوتبالی کمک شد به من اما اصلا دوست نداشتم از این تیم بروم."


او درباره اخراجش هم گفت:" به خاطر یک مساله ساده اخرج شدم. آن زمان بحث مدیریتی بین آقای عباس انصاری فر و آقای عابدینی بود. آقای انصاری فرد جشنی گرفته بود و هفده بازیکن تیم در آن جشن شرکت کردند. فکر کنم این موضوع به مذاق خیلی ها خوش نیامد. من خیلی آقای عابدینی را دوست دارم ایشان مدیر لایقی بود و بعد از این جریان از تیم جدا شد. " مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد:" یک مدت کوتاهی آقای پروین مدیرعامل شد. من عید با دوستانم شمال بودم و داشتم در سوپرمارکت خرید می کردم دیدم اسامی اخراج شده ها را خواندند و اسم من هم هست."


بزیک درباره دلایل اخراجش گفت:" ما در جشن مدیرعامل جدید را رفتیم و مدیرعامل قبلی ناراحت شد. فکر کنم علی کریمی، عابدزاده، انصاریان و ...خیلی های دیگر بودند. یادم هست در سوپر مارکت فروشنده پرسید واقعا اخراج شدی؟ گفتم خودم الان شنیدم."

 


او همچنین اضافه کرد:"  خیلی ناراحت شدم . به آقای خوردبین زنگ زدم ،هرکسی می گفت این اخراج کرده و دیگری اخراج کرده است. محمودخان گفت آقای پروین تصمیم گرفته است. من هیچوقت اجازه نمی دهم به خودم که به بگویم با آقای پروین بد هستم یا ایشان با من بد است. آقای پروین من را دوست داشت و اتفاقات دعوت کرد سورتمه کلی دعوت کرد. علی آقا را دوست دارم و به خودم اجازه فکر کردن اینگونه نمی دهم. در آن مقطع تصمیم اینگونه بود."


بزیک افزود:" دوست داشتم در پرسپولیس فوتبالم را تمام کنم چون دیگر آرارات هم وجود نداشت. جالب است یک بار آرارات در یک بازی پرسپولیس را برد و من ناراحت شده بودم. پدرم تعجب کرده بود. با اینحال همه کسانی که اخراج شده بودند برگشتند غیر از من."


او در ادامه گفت:" برنگشتم چون معتقدم اگر جایی به زور باشید نمی توانید کارایی داشته باشید. فکر کردم نمی توانستم کمک کنم. سنی نداشتم چون احساس می کردم فوتبالم تمام می شود. گفتند عذرخواهی کن اما می دانستم عذرخواهی فایده ندارد چرا که تقصیر ما نبود و این کاری بود که باشگاه انجام داده بود."

ادموند بزیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادموند بزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد