Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: امروز برای برهم زدن امنیت داخلی ملت، سلطنت طلبان و منافقین مثل ابتدای انقلاب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین معروفی» در همایش محفل اُنس و مودت پاسداران پیشکسوت دوران دفاع مقدس شهرستان های مینودشت، گالیکش و کلاله گفت: برادران عزیز پیشکسوت دیروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بود و ما باید بدانیم همسران شما هم برای شما و هم برای فرزندان شما پرستارانی زینب گونه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ما در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت ولایتمداری را از خود خاندان وحی آموخته ایم فی المثل حضرت زینب (س) از زمان حرکت کاروان اسرای کربلا تا درون کاخ یزید ملعون بدون اذن امام سجاد (ع) اقدامی نکرد.

 

وی با اشاره به مبانی پاسداری از انقلاب گفت: همه ما با هر عضویتی پاسدار انقلاب هستیم و کار پاسداری از انقلاب بازنشستگی ندارد که رسالتی بر دوش ما به حساب می آید.

 

معروفی خاطر نشان کرد: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از قیام عاشورای سیدالشهدا(ع) امام خمینی (ره) با احیای اسلام ناب محمدی و ایجاد حدوثی مردمی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد و سپاه را مسئول پاسداری از انقلاب تعیین کردند.

 

وی با اشاره به بی انصافی برخی نسبت به تفکرات والای امام خمینی (ره) بیان داشت: عده ای با بی انصافی به امام نسبت می دهند که ایشان نمی دانست چه می خواهد در حالی که امام در دهه ۴۰ یعنی ۱۵ سال قبل از انقلاب می دانست هم باید حکومت استبدادی را تغییر داد و هم حکومت اسلامی را شکل داد.

 

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: ما فقط سازمانی نظامی نیستیم و حفاظت از این آب و خاک تنها یکی از وظایف ماست؛ ما موظفیم در برابر هرچه که اسلام ناب محمدی و انقلاب مردمی را تهدید می کند بایستیم و وظیفه ما پیشبرندگی انقلاب اسلامی است و امام جامعه از ما موضعی موفق می خواهد.

 

وی اظهارداشت: دشمن با جنگ اقتصادی، تحریم معیشتی، جلوگیری از پیشرفت های علمی و پژوهشی و ایجاد انشقاق قومیتی مذهبی به جنگ ملت ایران آمده است که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش این اقتصاد بیمار بود اما برخی به فرامین امام جامعه عمل نکردند.

 

معروفی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فدای ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی و ولایت می شود و ما سپاه را خرج هیچکس دیگری نمی کنیم و همه بدانند معاندین، ضد انقلاب، منافقین و فتنه گران خط قرمز ما هستند و درب سپاه به روی آنها بسته است.

 

وی افزود: امروز برای برهم زدن امنیت داخلی ملت، سلطنت طلبان و منافقین مثل ابتدای انقلاب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و عده ای امروز در داخل مرموزانه به دنبال احیای تفکر سلطنت طلبان و فکر پوسیده رضاخانی در کشور هستند اما بدانند ما اجازه نمی دهیم کسی در  کشور و در استان به دنبال این تفکر پوسیده باشد و خیال کند می تواند افکار پوچ رضا خانی را احیا کند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله محقق داماد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل روز پرستار سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در تماس تلفنی درخصوص روابط دوجانبه و تحولات اخیر غزه رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف را مورد گفت وگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 751550

دیگر خبرها

  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران