Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی مدرسه نظامی روستای قائدی شهرستان جم گفت: دانش آموزان با وضو با آرامش بیشتری در جلسه امتحان شرکت می‌کنند و برگزاری آزمون در نمازخانه و امام‌زاده نیز با رضایت بیشتر آن‌ها همراه است.

عباس کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: به منظور کاهش استرس و  افزایش تمرکز در آزمون‌های نوبت اول آموزشگاه، دانش آموزان با وضو وارد جلسه آزمون می‌شوند و این طرح در حال اجرا شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی مدرسه نظامی روستای قائدی شهرستان جم افزود: منظور کاهش استرس و  افزایش تمرکز در آزمون‌های نوبت اول آموزشگاه است که دانش آموزان با وضو وارد جلسه آزمون می‌شوند.

وی با بیان اینکه مراسم شروع این طرح، روز گذشته با حضور دانش آموزان پایه هفتم در امام زاده بی‌بی‌بانو انجام شد تاکید کرد: طبق تحقیقات، وضو باعث افزایش آرامش می‌شود و ما این طرح را ادامه می‌دهیم و دانش آموزان نیز استقبال خوبی کرده‌اند.

کمالی خاطرنشان کرد: برخی برای کاهش استرس آزمون قرص مصرف می‌کنند که اگر فرهنگ‌سازی شود و دانش آموزان که با وضو به آرامش می‌رسند دیگر نیازی به استفاده از قرص و... نیز نیست و دانش آموزان بدون استرس و در آرامش کامل آزمون می‌دهند.

وی با اشاره به طرح ورود دانش آموزان با وضو به سر جلسه امتحان و برگزاری آزمون در امام‌زاده تصریح کرد: در شورای مدرسه ایده‌ای مطرح شد در خصوص اینکه وضو می‌تواند باعث تمرکز بیشتر دانش آموزان در آزمون‌ها شود و ما این طرح را در فاز آزمایشی اجرا کرده‌ایم.

معاون پرورشی مدرسه نظامی روستای قائدی شهرستان جم افزود: بعد از اجرا این طرح، فرم‌های نظرسنجی بین دانش آموزان پخش شده و از آن‌ها سوال شده که آیا با وضو به آرامش رسیده‌اند و تاثیری در پاسخ دادن به سوالات دارد یا خیر که ۸۷ درصد دانش آموزان پاسخ مثبت داده‌اند.

وی ابزاز کرد: در آموزشگاه نظامی در حال تحقیق درباره پیدا کردن بهترین شرایط آزمون هستیم که اکثر دانش آموزان نمازخانه را انتخاب کرده‌اند و طرحی که از روز گذشته اجرا شد و آزمون در امام‌زاده بی‌بی‌بانو برگزار شد نیز با رضایت بیشتر دانش آموزان همراه بوده است که امیدواریم در سراسر کشور این طرح را اجرا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آزمون استرس وضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است