Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به آمار ورودی زائران، گفت: تعداد هفت میلیون و ۳۰۰ هزار و ۶۶۹ زائر از طریق سیستم حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در مدت نه ماه امسال به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ دهم درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: در قالب ۱۰ هزار و ۸۱ رام قطار تعداد پنج میلیون و ۷۰۷ هزار و ۶۶۴ زائر از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی به مشهد سفر کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴،۳ درصد رشد داشته است.   بیشتر بخوانید: هزینه سفرکردن به مشهد چقدر است؟
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، گفت: تعداد سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۶۰۹ نفر زائر در مدت ۹ ماه اخیر امسال از طریق سیستم حمل‌ونقل هوایی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳،۴ درصد کاهش یافته است.
براتی افزود: در مدت ۹ ماه اخیر امسال ۱۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۷۸۱ نفر زائر به وسیله خودرو‌های شخصی به مشهد  سفر کرده‌اند که این آمار هم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴،۸ درصد رشد داشته است، بنابراین در مجموع ۳۴ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۰۵ نفر زائر در مدت ۹ ماه اخیر سال ۹۸ تاکنون به مشهد مشرف شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۳،۸ درصدی هستیم.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشهدمقدس حرم مطهر رضوی امام رضا زائران رضوی سفر استانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش های مختلف
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند