Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوآوی در آخرین به‌روزرسانی خود، سیستم عامل اندروید 10 را همراه با رابط کاربری EMUI 10 منتشر کرد. این رابط کاربری باعث بهبود عملکرد و تجربه استفاده از اندروید 10 شده است. از زمان انتشار EMUI 10، استقبال قابل توجهی از آن شده و بیش از ۱۰ میلیون کاربر گوشی‌های هوشمند هوآوی این آپدیت را دریافت و نصب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که هوآوی تلاش می‌کند تا تعداد مدل‌های واجد شرایط برای دریافت رابط کاربری EMUI 10 و اندروید 10 را افزایش دهد، بیش از ده میلیون کاربر این به‌روزرسانی را دریافت و نصب کرده‌اند. در حال حاضر 33 مدل از گوشی‌های هوشمند هوآوی امکان دریافت و نصب EMUI 10 را دارند.

رابط کاربری EMUI 10 که توسط تیم هوآوی طراحی و توسعه یافته، یکی از رقابتی‌ترین رابط‌های کاربری موبایل محسوب می‌شود. EMUI 10 در ابتدا با گوشی Huawei Mate 30 آغاز به کار کرد، این رابط از تمام نسخه‌های جدید و ویژگی‌های موجود در اکثر گوشی‌های هوشمند سطح بالا و متوسط پشتیبانی می‌کند.

 

در نخستین موج به روزرسانی EMUI 10، مدل‌های P30/P30 Pro، Mate 20، Mate 20 Pro،  Mate 20 X و Mate 20 Porsche Edition مشمول دریافت این آپدیت شدند. طبق لیست رسمی هوآوی، در حال حاضر بیش از 30 مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت آمادگی دریافت این آپدیت را دارند. همچنین مدل Nova 5 Pro در مراحل  آزمایش‌های داخلی به منظور دریافت EMUI 10 قرار دارد تا هوآوی از عملکرد آن با این نسخه از رابط کاربری مطمئن شود.

جدیدترین گوشی‌هایی که به تازگی آپدیت شده‌اند، شامل این مدل‌ها می‌شوند:

Mate 20 X (5G) / Mate RS Porsche Design Mate 10 Porsche Design / Mate 10 Pro / Mate 10 P20 Pro / P20 Nova 4e

شرکت هواوی با ورود به سال 2020، مدل‌های بیشتری را برای دریافت این آپدیت آماده و معرفی خواهد کرد.

رابط کاربری EMUI 10 دارای بهبودهای بسیار، به ویژه در بخش طراحی است. هوآوی، تغییرات در طراحی را به 4 دسته شامل حالت تاریک گسترده، استفاده از رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش، طراحی مجله‌ای و بهبود انیمیشن‌ها تقسیم بندی کرده و برای بهبود بخش بصری، انیمیشن‌های روان‌تری را در نظر گرفته و جا به جایی بین صفحات و اپلیکیشن‌ها نیز بازطراحی شده‌اند.

دیگر ویژگی مهم EMUI 10، افزوده شدن قابلیت‌های جدید به بخش دوربین است؛ طراحی مجدد بخش بزرگ‌نمایی، تغییراتی در قسمت‌بندی تصویر برداری با کمک هوش مصنوعی و افزوده شدن چند گزینه دیگر از بهبودهای این به‌روزرسانی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان