Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شریف خسروی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل دامپزشکی لرستان در دفتر فرماندار سلسله اظهار داشت: همچنین ۳۲۰ هزار راس دام سبک و ۱۴ هزار راس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دامپروری و پرورش طیور یکی از ظرفیت های خوب سلسله است، افزود: مهلت لازم جهت رفع مشکلات کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان داده شده و مدیرعامل کشتارگاه نیز ظرف چند روز آینده  مشکلات بهداشتی و زیست محیطی آن را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان توان کشتار ۲ هزار قطعه مرغ را در ساعت دارد، بیان کرد: فعالیت کشتارگاه طیور شهرستان منجر به اشتغالزایی و افزایش تولید و توسعه ظرفیت گوشت سفید شهرستان خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه موضوع بهداشت و سلامت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است، ادامه داد: در این راستا، کشتارگاه دام شهرستان را نیز تعطیل و بهره بردار را ملزم به رفع مشکلات بهداشتی آن کرده ایم.

فرماندار سلسله بر لزوم نظارت بیشتر شبکه دامپزشکی بر داروخانه های فیروزآباد و الشتر تاکید و خواستار پیگیری مشکل دامدار ی که به دلیل تجویز داروی نئومایسین ۳۲ راس از دامهایش دچار اتلاف شده بود، گردید.

مدیرکل دامپزشکی لرستان نیز در این دیدار با اشاره به کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان سلسله، اظهار داشت: این کشتارگاه ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم دارد و با رفع مشکلات بهداشتی آن، پلاستیک بسته بندی با برند شهرستان و افزایش قلاب های آویز لاشه مرغ به ۲ هزار عدد، می تواند در صادرات مرغ شهرستان و معرفی آن به بازارهای فروش نقش فوق العاده ای داشته باشد.

زینب محمدخانی با اشاره به بافت عشایری لرستان و  سنتی و نیمه صنعتی بودن واحدهای دامداری آن، افزود: در یک افق کلی، کشور درگیر بیماری های زیادی در حوزه دام است و تاکیداتی که درخصوص رفع مشکلات کشتارگاه ها صورت می گیرد در راستای حمایت از صنعت تولید گوشت کشور و رونق تولید و توجه به سلامت مردم است.

برچسب‌ها دامپزشکی گوشت مرغ كشتارگاه سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دامپزشکی گوشت مرغ كشتارگاه سلسله دامپزشکی گوشت مرغ كشتارگاه سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان