Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@16:08:45 GMT

برنج آلوده در کرمانشاه توزیع نشده است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۲۳۰۰

برنج آلوده در کرمانشاه توزیع نشده است

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه برنج آلوده‌ای در سطح استان کرمانشاه در چرخه خوراک انسان و دام توزیع نشده است.

ماشااله ارویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه،  خبر توزیع 4 هزار تن برنج  فاسد در سطح استان کرمانشاه کذب خواند و اظهار داشت: متولی اصلی نظارت بر تهیه و توزیع هرگونه ماده غذایی در کشور وزارت بهداشت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است و این نهاد به طور مرتب از انبارهای این اداره‌کل بازدید به عمل آورده است و با انجام نمونه‌گیری‌های مستمر، سلامت تمامی برنج‌های موجود در انبارهای استان را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: ورود برنج به کشور تحت نظارت وزارت بهداشت، سازمان استاندارد کل کشور و وزارت جهاد کشاورزی صورت می‌پذیرد و به هیچ عنوان تا کنون هیچ برنج آلوده‌ای وارد کشور نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 600 تن برنج هندی(1121‌)به منظور تنظیم بازار با دستور ستاد تنظیم بازار استان در سطح فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف و همچنین هیأت‌های مذهبی استان توزیع شده است و در این میان هیچگونه نمونه مشکوک به آلودگی و یا تاریخ مصرف گذشته گزارش نشده است.

اوریسی تاکید کرد: عده‌ای متاسفانه در ایام نزدیک به انتخابات با هدف ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه و با هدف ضربه‌زدن به نظام و انقلاب با نشر اخبار کذب به دنبال تشویش اذهان‌عمومی در جامعه هستند، این خبر از سوی تمامی دستگاه‌های متولی و نظارتی تکذیب شده است و لذا اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز حق پیگیری این موضوع را از طریق دستگاه‌ها نظارتی، امنیتی و قضایی محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه برنج وزارت بهداشت انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • تصاویر | نشاء برنج در گیلان
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد