Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این اتفاق که با بالا آمدن و سرریز فاضلاب های خانگی و نم‌زدگی در و دیوار منازل مسکونی همراه شده ساکنان منطقه را به این فرض رسانده که احتمالا نشتی آب از سد غلامان موجب بروز این وضعیت شده است.
 بخشدار غلامان با تایید مساله بالا آمدن سطح آب های زیرزمینی در این بخش که از ابتدای پاییز تاکنون مشهودتر شده است، گفت: هنوز علت این امر به درستی مشخص نشده و در عین حال باید در نظر داشت که موقعیت و وضعیت قرار گرفتن غلامان در پایین دست نیز به شکلی است که در حالت عادی نیز سطح آب در این شهر بالاتر از حد معمول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد جوانوش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این حال به شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان اطلاع داده ایم تا با اعزام گروه های کارشناسی وضعیت را بررسی کرده و مردم را از نگرانی درآورند.

وی افزود: کارشناسان این ۲ شرکت با حضور منطقه نسبت به جمع آوری شواهد اقدام کرده اند که نتیجه بررسی های خود را شنبه آینده اعلام می کنند.
بخشدار غلامان افزود: البته در مورد احتمال نشت آب از سد نیز حدس و گمان هایی زده شده ولی تا زمان اعلام نتیجه نهایی مطالعات و بررسی های شرکت های مزبور در این خصوص نمی توان اظهار نظر کرد.

جوانوش افزود: هم اکنون منازل  ۳۰ خانواره در این بخش با نم زدگی مواجه شده و در حیاط برخی منازل نیز سطح آب چاه های فاضلاب بسیار بالا آمده و احتمال جاری شدن به آن در سطح زمین وجود دارد.
وی اظهار داشت: علیرغم اینکه در یک ماه گذشته در منطقه غلامان بارانی نباریده، بالا آمدن ناگهانی آب، اهالی ضلع شمالی شهر غلامان را نگران کرده است.
شهرستان مرزی رازو جرگلان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و بخش غلامان به مرکزیت شهری به همین نام، یکی از بخش های سه گانه این شهرستان محسوب می شود.

برچسب‌ها راز و جرگلان مرزنشینان حوادث طبیعی سفره آب زیرزمینی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راز و جرگلان مرزنشینان حوادث طبیعی سفره آب زیرزمینی خراسان شمالی راز و جرگلان مرزنشینان حوادث طبیعی سفره آب زیرزمینی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت