Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:09:10 GMT

(تصاویر) پلمب خانه‌های مجردی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۰۶۲

(تصاویر) پلمب خانه‌های مجردی در تهران

دومین مرحله از طرح پاکسازی پاتوق ها و نقاط آلوده در محله های اطراف میدان امام حسین (ع) صبح امروز با حضور ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت انجام شد.

به گزارش فرارو، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به پاکسازی ۹۲ باب خانه در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) اشاره و اظهار داشت:۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این مطلب که پاکسازی این معابر درخواست و مطالبه مردمی بوده است، تصریح کرد: تعدادی از منازل در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین غیرقانونی فعالیت کرده و ناامنی برای افراد محلی ایجاد کرده بودند و پاکسازی این مناطق به دنبال مطالبه مردم محلی انجام شده است.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به این مطلب که برخی از این منازل قابل ساماندهی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند پلمب و تعدادی از مالکان نیز بازداشت می شوند. ‌

وی گفت: برخی از مالکان منازل به دنبال درآمد زایی هستند و یک اتاق را به ده تا ۱۵ نفر اجاره داده و شبی ۱۵ هزار تومان می گیرند بدون اینکه امکانات بهداشتی در این منازل ایجاد کرده‌ باشند. در این طرح ۳ خانم نیز دستگیر شدند.

 

عکاس:  محمدحسن ظریف منش/ تسنیم - مهدی بلوریان/ فارس

منبع: فرارو

کلیدواژه: خانه های مجردی تهران پلمپ پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار حیدر سوسنی گفت: در یک هفته گذشته همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: همه محتوا‌های مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجار‌های اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنما‌های در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر احترام به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم خصوصا خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتوا‌های مبتذل در فضای مجازی می‌نمایند در اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!