Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:51:19 GMT

ریکاوری امیدها در هتل

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۴۸۹

ریکاوری امیدها در هتل

بازیکنان تیم فوتبال امید امروز ریکاوری سبکی را در محوطه هتل محل اقامت خود انجام دادند. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال بازیکنان تیم فوتبال امید پس از سفرى طولانى وارد شهر سونگلا در جنوبى‌ترین نقطه تایلند شدند تا براى حضور در بازى‌هاى گروه سوم رقابت‌ها آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان حمید استیلى ساعت 16 به وقت محلى ریکاورى سبکى را در محوطه هتل پشت سر گذاشتند و روز جمعه اولین تمرین خودشان را در تایلند برگزار مى‌کنند.

امیدها به بانکوک رسیدند

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که استقلالی‌ها بابت پیروزی لحظات پایانی‌شان مقابل ذوب‌آهن غرق در شادی بودند، امید حامدی‌فر بار دیگر حاشیه‌ساز شد و به کانون اخبار برگشت. هافبک میانی خبرساز آبی‌ها، پس از پایان مسابقه به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف رفت و او را هل داد؛ اتفاقی که گفته می‌شود ریشه در برخی کشمکش‌های قدیمی از بازی رفت داشته است.

بخش جالب‌تر ماجرا اما جایی بود که حامدی‌فر در میکسدزون مدعی شد این اتفاقات در فوتبال طبیعی است! بله خب؛ برای بازیکنی که وسط دربی آنطور روی پای بازیکن حریف تکل می‌زند و با خوش‌شانسی اخراج نمی‌شود، برای بازیکنی که سر تمرین بی‌محابا روی بازیکن خودی می‌رود و نه‌تنها فوتبال، بلکه بینایی او را به خطر می‌اندازد، هل دادن یار حریف که اصلا چیزی نیست. دست شما درد نکند امید جان!

کد خبر 850275 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!