Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ساله ۱۰ میلیون تن بار از طریق خط ریلی قزوین - رشت جابه‌جا می‌شود که ظرفیت رسیدن به ۵۰ میلیون تن را نیز دارد. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد اسلامی امروز در جریان سفر به استان گیلان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی راه‌آهن رشت - انزلی - بندر کاسپین با اشاره به برطرف شدن موانع موجود در این پروژه اظهار داشت: سعی دولت بر این است که پروژه مذکور تا سال آینده به بهره‌برداری برسد و این خط ریلی موجب ایجاد سیستم حمل و نقل ترکیبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی اهمیت تکمیل پروژه خط ریلی رشت آستارا در تکمیل کریدور شمال به جنوب و ترانزیت کالا به کشورهای همسایه نظیر هندوستان و افغانستان و کشورهای آسیای میانه بیان کرد: هر ساله 10 میلیون تن بار از طریق خط ریلی قزوین - رشت جابه‌بجا می‌شود که ظرفیت رسیدن به 50 میلیون تن را نیز دارد.

وی همچنین در جریان بازدید از طرح‌های راهسازی صومعه‌سرا از بهره‌برداری 13 کیلومتر از طرح 4 بانده کردن جاده فومن - صومعه سرا - پونل خبر داد و عنوان کرد: این محور 50 کیلومتر است که فاز نخست آن از فومن به بهمبر صومعه‌سرا با 130 میلیارد تومان اعتبار و 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

تسریع اجرای خط ریلی بوشهر یکی از مطالبات مهم مردم استاستاندار گلستان: خط ریلی اینچه‌برون- شاهرود احداث می‌شودافزایش ظرفیت حمل بار بندرانزلی به 10 میلیون تن با تکمیل خط ریلی

اسلامی از اختصاص 10 میلیارد تومان برای مطالعه و نقشه‌برداری از جاده پیربازار-ضیابر خبر داد و تصریح کرد: امسال 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های مربوط به راه‌های کشور اختصاص یافت که 700 میلیارد تومان از این مقدار سهم گیلان بود.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در نشست هم اندیشی هیئت امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای این استان، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.

وی افزود: این زائرسرا با هدف استفاده زائرین کم درآمد و محرومان جامعه در شهر مشهد در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست با تقدیر از همکاری مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق قدردانی کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • توضیحات وزیر کار درباره افزایش بیمه کارگری
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام