Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@00:05:32 GMT

چهارمین شکست حریف سپاهان رقم خورد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۴۷۴۲

چهارمین شکست حریف سپاهان رقم خورد

تیم فوتبال السد در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر برابر میزبان خود تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، امشب تیم‌های الوکره و السد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک الوکره به پایان رسید.

السد که پیش از این با دو بازی کمتر نسبت به رقبا در رده چهارم لیگ ستارگان قرار داشت فرصت خوبی داشت تا با پیروزی در این دیدار به رده سوم جدول صعود کند و جای الغرافه را بگیرد، اما شاگردان ژاوی با دو گل نیمه نخست را به میزبان واگذار کردند و در نیمه دوم نیز تک گل حسن الحیدوس در دقیقه ۸۶ برابر جلوگیری از شکست السد کافی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب السد چهارمین شکست فصل خود را در دهمین بازی متحمل شد و با ۱۸ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول باقی ماند. السد نسبت به سایر حریفان دو بازی کمتر دارد.

در لیگ ستارگان قطر الدحیل، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با ۲۹ امتیاز از ۱۱ بازی صدرنشین است.

گفتنی است السد قطر حریف سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ است.

کد خبر 403934

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان لیگ ستارگان قطر لیگ قهرمانان آسیا 2020 السد شهرهاي ايران ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد