Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از خبر ورزشی، اعلام رسمی لیست مازاد پرسپولیس حواشی بسیاری برای این تیم به وجود آورد و هنوز باشگاه نتوانسته با این بازیکنان بر سر جدایی به توافق برسد. برخی دیگر هم مدعی شدند تا زمانی که پرسپولیس نتواند در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بازیکن خوب بگیرد، لیست مازاد اعلام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می‌رسد این بار باشگاه پرسپولیس روش جدیدی درپیش گرفته باشد. در حال حاضر پرسپولیس موفق نشده رضایت گابریل کالدرون را برای حفظ دو بازیکن لیست مازاد سرمربی آرژانتینی جلب کند ولی دلیل اصلی این سیاست جدید فروش بازیکنان مازاد است.


مدیران پرسپولیس برخلاف گابریل کالدرون بر این باورند که حداقل ۲ بازیکن لیست مازاد مرد آرژانتینی ارزش مالی زیادی دارند و می‌توانند از فروش آن‌ها درآمدزایی کنند. بنابراین اسامی لیست مازاد اعلام نمی‌شود که در شرایط بهتری بتوانند بر سر فروش آنان با تیم‌های مشتری چانه‌زنی کنند. طبیعی است وقتی بازیکنی در لیست مازاد قرار بگیرد کنار گذاشته می‌شود و راحت می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش خواست برود!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نقل وانتقالات لیست مازاد پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد