Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر اصفهان گفت:شهروندان برای نجات میدان امام علی(ع) از وضعیت کنونی به مدیریت شهری کمک کنند/ پیشنهاد تشکیل یک شهرداری برای ساماندهی بافت تاریخی منطقه سه

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی  در مورد طرح میدان امام علی (ع) نیز تصریح کرد: در رابطه با میدان امام علی آن چیزی که در دوره های قبل پیش بینی می شد محقق نشد و این میدان آن طور که باید تجلی، بروز و ظهور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم باید به مدیریت شهری برای نجات میدان از وضعیت فعلی کمک کنند تا رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به لحاظ مادی سرمایه دار است اما سرمایه ای بسیار بزرگ تر و بالاتر از این سرمایه مادی دارد که آن مردم خوب این شهر هستند، اظهار کرد: این سرمایه انسانی برای شهرداری یک سرمایه ذی قیمت است و از این لحاظ، شهرداری اصفهان از سرمایه دارترین سازمان های شهر است.

وی ادامه داد: مردم و شهروندانی که کنار شهرداری هستند، بزرگ ترین سرمایه برای شهرداری هستند و ما اگر بهترین کارکنان و متخصصان را به شهرداری بیاوریم اما همراهی مردم را نداشته باشیم، راه به جایی نمی بریم.

وی ادامه داد: معتقدیم اگر فاصله ای بین مدیریت شهری و مردم وجود دارد باید ترمیم شود امروز به هر دلیلی امید مردم با مشکل مواجه شده است، مردم تفکیکی بین دستگاه های مختلف حکومتی قائل نبوده و به صورت یکپارچه قضاوت می کنند.    

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان امام علی سرمایه شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان