Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تولید چادر‌های جدید تیپ ۳  برای جمعیت هلال احمر اظهار کرد: برای مقاوم سازی چادر‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدام به تولید چادر‌هایی جدید با کیفیتی مناسب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای آنکه بتوانیم صفر تا صد تأسیسات اسکان اضطراری هلال احمر در شرایط بحران را پوشش دهیم چادر‌های جدید را تولید کرده‌ایم که کاملا مناسب با اقلیم ایران هستند.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران  با بیان اینکه چادر‌های جدید برای شرایط بحرانی و امداد و نجات کاملا مناسب هستند، گفت: چادر‌های قبلی بیشتر مناسب کمپ زدن بودند، اما چادر‌های جدیدی که توسط تیم مهندسی طراحی شده‌اند، می‌توانند به نیاز‌های نیرو‌های امداد و نجات پاسخ دهند.

رستمی افزود: این چادر‌ها پس از چندین جلسه و بیش از ۶۰ ساعت کار کاشناسی برای پاسخگویی به نیاز جمعیت هلال احمر طراحی شده‌اند.

وی  درباره ویژگی‌های این چادر‌های جدید بیان کرد: چادر‌های جدیدی که موفق به تولید آن‌ها شده‌ایم، افزایش ارتفاع پیدا کرده‌اند و ظرفیت داخل آن‌ها هم حدود ۷ متر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران  ادامه داد: همچنین میله فلزی این چادر‌های جدید به داخل آن‌ها منتقل شده و همین موضوع سبب افزایش استقامت چادر در برابر باد و بوران می‌شود.

تولید چادرهای مقاوم برای کمک به امدادگران هلال احمر

رستمی  درباره جنس چادرها گفت: در گذشته برای تولید چادر از نخ ۱۵۰ استفاده می‌شد، اما اکنون چادر‌های جدید با نخ ۶۰۰ تولید شده‌اند که این موضوع سبب شده چادر‌ها مقاوم شوند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود رطوبت و حشرات موذی به داخل چادر از پارچه کانتینری در کف آن و همچنین از خاک فرش در لب چادر استفاده کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران  با بیان اینکه این چادر‌ها کاملا تست شده هستند، اظهار کرد: چادر‌های جدید حدود ۲ ماه در استان گیلان و ۷۰ روز در شهریار مورد آزمایش در برابر برف و باران قرار گرفتند و از این لحاظ کاملاً موفق هستند.

مدیر مرکز نساجی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: چادر‌های تولید شده توانسته‌اند تأیید سازمان استاندارد را دریافت کنند و کاملا توسط نیروی داخل کشور تولید شده و  به عنوان چادر‌های تیپ ۳ معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • حمایت از حقوق بین‌المللی بشردوستانه برای تضمین سلامت همه مردم
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند