Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار مشهد خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان گفت: از فرصت خدمت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در جهت رضایتمندی مردم تلاش کنید و یک روز هفته را به ملاقات مردمی اختصاص دهید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد، سید محمدرضا هاشمی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در محل فرهنگسرای شهید خادم‌الشریعه، واقع در بولوار توس برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوبی که در بحث مثلث اقتصادی استان، طرح نجات و کشف‌رود رخ داده، به‌دلیل وجود اتحاد و همدلی میان مدیران استان و شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اداری شهرستان مشهد با اشاره به تأثیر بالایی که طرح نجات می‌تواند در حاشیه شهر داشته باشد، تصریح کرد: در این راستا از مدیران شهرستان می‌خواهم تمام امکانات خود را برای اجرای این طرح در محلات پای کار بیاورند.

وی با بیان اینکه در جریان سفر رؤسای سازمان‌های برنامه‌ و بودجه و بنیاد مسکن به استان، موافقت ساخت 5 هزار واحد مسکونی در شهرستان مشهد گرفته شد، ادامه داد: از این تعداد 2 هزار مسکن برای حاشیه مشهد و 3هزار مسکن برای روستاهای شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار مشهد در ادامه از مدیران شهرستان خواست تا استقلال دستگاه‌های اداری شهرستان حفظ شود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از برگزاری جلسات شورای اداری شهرستان در محلات کم‌برخوردار مشهد، گفت: اگر مدیران برای مدیریت حاشیه و حریم شهر مشهد فکری نکنند، حاشیه‌نشینی در مشهد رشد خواهد کرد.

شهناز رمارم، عضو هیأت‌ رئیسه شورای شهر مشهد و رئیس شورای شهرستان مشهد نیز در این جلسه با اشاره به کمبود منابع مالی، استفاده درست از منابع انسانی و قانونی را خواستار شد و گفت: مدیران می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در قانون به‌وی‍ژه برنامه ششم توسعه استفاده کنند و در این بین ظرفیت شوراها هم می‌تواند در راستای خدمت به مردم همراه مدیران باشد.

همچنین در این جلسه علی غفوری‌مقدم، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد تنظیم بازار برای مدیریت بازار در مشهد در فرمانداری این شهرستان، گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در حوزه ستاد تنظیم بازار صورت گرفت، توانستیم ایام پس از گرانی بنزین را با کمترین آثار تورمی پشت سر بگذاریم و وضعیت تورمی در استان در بسیاری از بخش‌ها نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

محمد موسوی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌ رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: تا این لحظه در استان سهم زنان از پست‌های مدیریتی با تعداد 828 نفر، 17 درصد و در مشهد با تعداد 310 پست مدیریتی 23 درصد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد مجلس شورای اسلامی قاضی زاده هاشمی منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۱۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد