Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، فرید مدرسی در توییتی از فعالیت یک محفل خاص در قم خبر داد. او نوشت: ‏محفلی در ⁧قم⁩ راه افتاده با عنوان "شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی" علیه این و آن، فلان نهاد و بهمان جریان و تصمیمات ملی⁧ تور قم‌گردی⁩ برگزار می‌کند. در گذشته علیه زعما، فضلا و اساتید قم این روال را برگزیده بود؛ تازگی کارش را توسعه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‏هیچ‌گونه اطلاعی از حامیان این محفل ندارم.

مدرسی هم‌چنین در توییت دیگری خطاب به حجت‌الاسلام پناهیان نوشت: ‏آقای ⁧علیرضا پناهیان⁩ گفته "چه اشکالی در تبلیغ دین وجود دارد در جامعه‌ای با بالاترین زمینه برای پذیرش دین و بیشترین تمایلات معنوی، افرادی با شعارهای ضددینی در انتخابات‌ها مورد اقبال قرار می‌گیرند؟!" ‏مشکل شمایید و تبدیل کردن دین، به بازیگری سیاسی و ناسزاگویی به رقیب با ادبیات دینی.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1337996

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرید مدرسی حجت الاسلام پناهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • ببینید | سوال معنادار عضو زن شورای شهر تهران علیه ادعای زاکانی با چاشنی پارک لاله!
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند