Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه در برخی از شهرها ۶۰ درصد کسانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط نیستند و باید حذف شوند.

محمد اسلامی غروب پنج شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان در کنارگذر لنگرود در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت راه‌های استان گیلان و افتتاح کمربندی لنگرود توسط رئیس جمهور، گفت: پیمانکار تقاطع غیر همسطح لنگرود مشخص شده و در هفته آینده با تجهیز کارگاه عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی در خصوص اجرای طرح ملی مسکن افزود: متأسفانه در برخی از شهرها ۶۰ درصد کسانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط نیستند و باید حذف شوند.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا متقاضیان ۴۰۰ هزار واحدی را که واجد شرایط هستند شناسایی و متصل به پروژه‌ها کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری دو هزار کیلومتر از راه های روستایی در کشور احداث و آسفالت خواهد شد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود برای سال آینده ۳۵۰۰ کیلومتر از راه های روستایی در کشور احداث و آسفالت شوند.

اسلامی با بیان اینکه ۳۰ هزار کیلومتر راه‌ اصلی، بزرگراه و آزاد راه در دست مطالعه و ساخت است، یادآور شد: تا پایان کار دولت تدبیر و امید، ۵۸۰ کیلومتر آزاد راه نیز به آزاد راه‌ها و ۱۵۰۰ کیلومتر بزرگراه نیز به بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ تقاطع غیر همسطح شلمان برای توزیع ترافیک مناسب محور سراسری کناره شمال انتهای کنارگذر لنگرود پیش بینی شده است این تقاطع از یک رمپ جهشی که به صورت روگذر بلوار موجود لنگرود شلمان و دو رمپ دسترسی بلوار مذکور با کنارگذر تشکیل شده است.

کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی سفر، تسهیل در ترافیک عبوری، صرفه جویی در مصرف سوخت، پاسخگویی به تقاضای ترافیکی و سامان بخشیدن به یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کشور از مزایایی عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان در کنارگذر لنگرود است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی از ضرورت ایجاد دهکدۀ شهری برای رفع مشکل مسکن در لرستان خبر داد و گفت: ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روح‌الله اکبری، مشاور وزیر راه‌وشهرسازی، شامگاه شنبه، در جلسۀ شورای مسکن لرستان گفت: تأمین زمین در این استان به‌دلیل وضعیت جغرافیایی دشوار است.

او با بیان اینکه 20 درصد جمعیت لرستان فاقد مسکن هستند، اضافه کرد: این استان در اجرای طرح خودمالک شهری پیشرفتی ندارد.

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به ظرفیت لرستان برای ساخت دهکدۀ شهری یادآور شد: ایجاد دهکدۀ شهری با حفظ باغات کشاورزی یکی از راه‌های ساخت واحد مسکونی در این استان است.

اکبری با تأکید به دسترسی روستاها به آب، برق و گاز، بیان کرد: زیرساخت‌های ایجاد دهکدۀ شهری در لرستان فراهم است و فرایند تصویب این طرح نیز قابل حل‌وفصل است.

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار لرستان

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، نیز در این جلسه گفت: عدم رفع مشکل تأمین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در این استان قابل توجیه نیست و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای این طرح هستند.

او با تعیین مهلت یک هفته‌ای برای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در لرستان، اضافه کرد: این موضوع هرچه سریع‌تر باید در این استان رفع شود.

استاندار لرستان تأکید کرد: جلسات شورای مسکن در این استان باید به‌صورت منظم و با مشارکت دستگاه‌های تأثیرگذار برای اجرای طرح ملی مسکن تشکیل شود.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور