Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه موج عظیمی از آتش‌سوزی‌های جنگلی در دو ایالت استرالیا برای روزهای آینده پیش‌بینی شد، مقامات این کشور به گردشگران حاضر در دو ایالت ۴۸ ساعت مهلت داده‌اند تا مناطق مخاطره‌آمیز را تخلیه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرانس ۲۴، به بازدیدکنندگان هشدار داده شده تا مناطق تحت خطر آتش‌سوزی( ایالت‌های «ویکتوریا»‌ و «نیو ساوت ولز») را پیش از روز  شنبه که پیش‌بینی شده دما به ۴۰ درجه سلسیوس (۱۴۰ درجه فارنهایت) خواهد رسید، ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون دست کم ۱۸ نفر نیز در پی آتش‌سوزی‌های اخیر که به عنوان یکی از ویرانگرترین آتش‌سوزی‌های فصلی استرالیا محسوب می‌شود، جان خود را از دست داده‌اند. همچنین مقامات ایالات ویکتوریا از مفقود شدن ۱۷ نفر در این ایالت خبر داده‌اند.

به گفته مقامات شرایط آب و هوایی هفته آینده اگر نسبت به روز سه‌شنبه گذشته – که مرگبارترین روز در آتش‌سوزی‌ماه‌های اخیر محسوب می‌شود- نباشد، به همان میزان وخیم خواهد بود.

 «اندرو کاستنس» - وزیر حمل‌ و نقل ایالت «نیو ساوت ولز» - از حادثه اخیر به عنوان بزرگ‌ترین تخلیه مردم از این ناحیه یاد کرد.

بسیاری از گردشگران و ساکنان این مناطق دو شب را در انزوا و بدون برق یا وسایل ارتباطی گذراندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي گردشگري استراليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • نماهنگ/شریک جرم
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید