Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمد محی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که این جنایت بزرگی که آمریکا مرتکبش شد منطقه و جهان را به نقطه‌ای حاد می‌کشاند که نتیجه آن جنگی فراگیر و گسترده است.

به گزارش العالم، محی گفت، جنایتی که آمریکا مرتکب آن شد باعث می‌شود همه جهان به نقطه حادی برسند که امکان بازگشتی از آن نیست و هیچ کس پیامدهای آن را نمی‌داند و در نتیجه منطقه را به جنگی گسترده خواهد کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی تاکید کرد: آنچه آمریکا انجام داد هیچ توجیحی ندارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که بهای این حماقت را پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز دنبال اشغال عراق است و چه بسا دنبال اقدامات دیگری هم باشد تا بتواند پیامدهای این جنایت را مهار کند و آمریکا با عراق به عنوان یک کشوری که میزبان پایگاه نظامی‌اش در منطقه است برخورد نمی‌کند.

در جریان حمله بامداد امروز آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد ابومهدی المهندس و سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران به همراه چند تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری، «دریاسالار جان لانگ آکیولینو» فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه این دو-پاسفیک چین را متهم به اتخاذ راهبرد «قورباغه آب‌پز» کرد، چون فعالانه تنش‌ها در این منطقه را به‌صورت تدریجی افزایش می‌دهد.

جان لانگ در گفت‌وگو با فایننشال‌تایمز گفت که در طول سه سالی که به عنوان فرمانده نیروهای آمریکا در ایندوپاسفیک بوده، چین سرعت توسعه نظامی خود را افزایش داده و توانایی‌های رو به رشد خود را با رفتارهای بی ثبات کننده تر مطابقت داده است.

وی دراین‌باره گفت: «چین روزبه‌روز تهاجمی‌تر، جسورتر و خطرناک‌تر می‌شود.»

آکیلینو همچنین افزود که چین رفتار تهاجمی خود را از طریق راهبرد «قورباغه آب‌پز» تشدید می‌کند، که از طریق آن به تدریج دما را بالا می‌برد به طوری که خطر نهایی تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، نادیده گرفته می‌شد.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد که «باید رفتار بد چین که خارج از هنجارهای حقوقی بین المللی است توصیف شود. و این موضوع را باید همه کشورهای منطقه بیان کنند» وی افزود که پکن در کل منطقه درگیر راهبرد «شاید برابر است» است.

کد خبر 6091096

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا