Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، بیانیه سازمان بسیج مستضعفین منتشر شد. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ،سازمان بسیج مستضعفین بیانیه تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى فرمانده پیشرو و بى ادعاى نیروى قدس سپاه پاسدان،خبرى بود به ظاهر؛ تلخ و جانکاه ولکن در باطن؛ لطفى خفى و منتى جلى بود که حضرت ارباب بر مستضعفین عالم نهاد! به قول خمینى کبیر:بکُشید ما را! اسلام زنده تر خواهد شد! حادثه؛ شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی نبود!

حادثه؛ آن ابر تیره اى است که منتظر بارش بود تا سیل به راه اندازد و در انتظار جرقه اى از براى انفجارى بس بزرگ بود!آمریکا به خوبى مى داند در کشورى که امامش مى گوید: با رفتن یک خدمتگذار، خللى در سدّ آهنین ملت به وجود نخواهد آمد! قطعا با شهادت حاج قاسم به طریق اولىٰ خللى در عزم و اراده پولادین "رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیه"ایجاد نخواهد شد! ولکن این سکه، روى دیگرى نیز دارد! آسمان عراق بوى خون حسین(ع) گرفته است!

و آنکه از همه غم زده تر و بیمناک تر و دستپاچه تر و وحشت زده تر است؛ شخص ابلیس است!

شیطان بزرگ مى داند که خون به ناحق ریخته اصحاب سیدالشهداء هرچه عظیم تر باشد، تاریخ سازتر و ظلمت سوزتر خواهد بود!

از این لحظه حاج قاسم به آرزوى تمام عمرش رسیده و ابلیس اکبر در آستانه هزیمتى هولناک و تبدیل گشتن به عبرتى بزرگ براى تمام جباران تاریخ قرار گرفته است.

پس چه جاى ناراحتى؟! که براى ابلیس، دیرى است که دیگر دیر گشته! و جهان اسلام مملو از سلیمانى شده و اى بسا رقص سرمستانه ى اکنون ترامپ نیز از خوف پاسخ کوبنده و انتقام سختی باشد که در انتظار اوست!

گوشهاى ابلیس در لحظه شهادت فرزند حسین(ع) از همه بهتر مى شنید که منادى اى از عرش ندا در مى داد؛نصرٌ مِن الله و فتحٌ قریب! و بَشّر الصابرین!

نصرت الهى نزدیک گشته و بشارت باد بر صابرین که صباح الیوم؛ صباح النصر و الفتح!

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم سلیمانى دریافت این مدال افتخار بى نظیر و خونین را به روح ظلمت شکن سپهبد بسیجی سلیمانى و ملت تاریخ ساز ایران تبریک عرض مى کند.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی نیروی مقاومت بسیج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی نیروی مقاومت بسیج سردار قاسم سلیمانی نیروی مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است