Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون دانشگاهیان ایران در پیامی تصریح کرد: انتقام بزرگ از دشمنان این آب و خاک و برچیده شدن سایه شوم و سیاه ابلیسیان از سر امت اسلامی در منطقه دور نخواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون 

عمری گفته بود خدایا ما را حیات عزتمند ده و با شهادت به حضور بپذیر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" اللهم احینی سعیدا و امتنی شهیدا " البته که بیش از قول سیره و رفتارش شهیدانه بود. او حیات طیبه ای سراسر مجاهدت در عرصه نبرد سخت و نرم را پشست سر نهاد و اگر شاهد شهادت را در آغوش نمی گرفت جای بسی شک و تردید بود  " طوبی له و حسن مآب ".

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با دلی مالامال از غم فراق و مملو از امید به آینده ای روشن که با قلم شهادت رقم خواهد خورد، شهادت بزرگ سردار اسلام و ولایت و سرباز بی همتا و پرآوازه ایرانی حاج قاسم سلیمانی،  به دست نیروهای تروریست و تروریست پرور شیطان اکبر امریکای جنایتکار را با همه وجود به امام عصر عج ، ولی امر امت در عصر غیبت حضرت امام خامنه ای، ملت مومن و غیور ایران اسلامی و تمام جبهه مقاومت و مبارزان راه خدا و انسان های بیدار و آزادی خواه عالم تبریک و تسلیت می‌گوید.

البته نباید فراموش کرد که شهادت نیک ترین سربازان دین و وطن رویش و رشد نیروهای اسلام و تنومندی درخت پر ثمر حقیقت ناب مکتب اهل البیت ع  را در بر دارد و انتقام بزرگ از دشمنان این آب و خاک و برچیده شدن سایه شوم و سیاه ابلیسیان از سر امت اسلامی در منطقه دور نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی ایران سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی

فرمانده انتظامی استان کردستان با تسلیت شهادت شهید "فرزین بلیان " از نیروهای مرزبانی در منطقه مرزی بانه، گفت: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: این واقعه تلخ و جنایتکارانه در به شهادت رساندن مرزبان عزیزمان "فرزین بلیان" در منطقه مرزی بانه همه ما را اندوهگین و بار دیگر اوج قساوت و کینه دشمنان این مرز و بوم مقدس را برملا ساخت. 

وی با اشاره به فرموده قرآن «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: خداوند به رسول اکرم(ص) فرموده (ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهدا همواره زنده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت کشور تصریح کرد: عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

وی بیان کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیورمردان مرزبانی همچون شهید «بلیان» شاهدی بر این ادعا است.

آزادی عنوان کرد: اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و آرزوی سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)،  پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی