Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری "سومریه نیوز"، صدر در پیام توییتری ،شهادت سردار سیلمانی فرمانده سپاه قدس و همراهان وی را به مرجعیت، رهبری، مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

صدر در این پیام افزود: روشن است که ترور سلیمانی توسط استکبار جهانی، هدف قرار دادن جهاد، مبارزه و روح انقلابی است. اما آنها نمی توانند عزم و اراده ما را از بین ببرند و ما را از جهاد منصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان صدر عراق ضمن ابراز امیدواری برای دوری منطقه و عراق از خطر و بلا از همه خواست که با تدبیر و درایت رفتار کنند.

صدر همچنین به نیروهای تحت امرش در مقاومت عراق از جمله «ارتش المهدی» و «تیپ یوم الموعود» خواست که برای حفظ امنیت عراق در آماده باش کامل باشند.

منابع رسمی رسانه ای در عراق سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار سلیمانی به همراه «ابو مهدی المهندس» جانشین فرمانده "الحشد الشعبی" در یک عملیات تروریستی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

شهادت سلیمانی و همراهان واکنش های گسترده منطقه ای و بین المللی را به همراه داشته است.

برچسب‌ها سليماني ترور الحشد الشعبي ایالات متحده آمریکا عراق پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سليماني ترور الحشد الشعبي ایالات متحده آمریکا عراق سليماني ترور الحشد الشعبي ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم