Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی در مقیاس بین المللی به قدرت و جایگاهی رسیده که هیچ یک قدرتی جرات تعرض به این کشور را ندارد گفت: ایران امروز قوی تر و محکم تر از گذشته در برابر دشمنان ایستاده است.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی در مقیاس بین المللی به قدرت و جایگاهی رسیده که هیچ یک از قدرتی جرات تعرض به این کشور را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ملت ما با بصیرت و حضور در صحنه های مختلف سبب ناکامی و ناامیدی دشمن شده اند افزود: جمهوری اسلامی در حال حاضر به قدرتی رسیده که هیچ معادله ای در دنیا، بدون نظر او قابل حل نیست.

 

وی با بیان اینکه امروز ما به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم علاوه بر تامین کشور خودمان، جبهه مقاومت را نیز تامین کنیم ادامه داد: قدرتمندی ایران برای آمریکایی ها به قدری روشن است که هر ناکامی خود را به جمهوری اسلامی نسبت می دهند و ایران را متهم می کنند.

 

حجت الاسلام رستگار اتهام آمریکایی ها مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به سفارت خود در عراق را نشانه ضعف آنها و قدرت غیرقابل انکار جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: ایران امروز قوی تر و محکم تر از گذشته در برابر دشمنان ایستاده است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، آینده انقلاب به مراتب بهتر از امروز خواهد بود تاکید کرد: دشمن در گذشته تلاش می کرد سلاح به دست ما نرسد، در حالی که امروز تلاش می کند سلاح ما به دست رزمندگان نرسد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن در گذشته به دنبال تجزیه ایران بود اما امروز به دنبال خارج کردن جمهوری اسلامی از منطقه است تصریح کرد: جمهوری اسلامی علارغم فشارهای زیاد دشمن، در حال رشد و توسعه است.

 

وی اضافه کرد: تکیه به استعدادها و ظرفیت های داخلی سبب توسعه کشور شده و رشد ایران در دوران تحریم به گونه ای بوده که دنیا را متحیر کرده است.

 

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه دشمن سه مقوله را به خوبی فهمیده است توضیح داد: دشمن دریافته که امت بدون امام خطری ندارد، امام بدون امت هیچ اقتداری نداشته و سوم اینکه امت با امام شکست ناپذیر است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می کند با پمپاژ و ایجاد ناامیدی، میان امت و امام جدایی انداخته و با این کار به اهداف پلید خود برسد ابراز کرد: آنچه که می تواند مشکلات را رفع و کشور را در مسیر رشد و توسعه حرکت دهد حاکمیت نیروهای انقلابی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اذعان داشت: ایران در بحث نظامی ابرقدرت منطقه شده و دارای رتبه چهارم جهان در بحث قدرت موشکی و پهبادی و رتبه هفتم قدرت نظامی در جهان است.

 

وی با بیان اینکه هر جا به نیروهای انقلابی میدان داده شد شاهد پیشرفت و موفقیت بوده ایم یاد آور شد: هرجا هم به کسانی که دیپلماسی محور هستند تکیه کردیم مانند برجام و امثال آن، شکست خوردیم.

 

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه نیروهای انقلابی توانسته اند پهباد و حتی زیردریایی که نیازمند پیچیده ترین علوم است را بسازند گفت: در بحث ساخت خودروها، در صورتی که اجازه ورود به نیروهای انقلابی را بدهند، شاهد ساخت خودروهای باکیفیت و پیشرفته ای خواهیم بود.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزگار فقاهت محقق داماد سردار سلیمانی آموزگار فقاهت شهادت آیت الله محقق داماد مسجد قرآن کریم طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد توطئه های دشمنان اقتدار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند