Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سفارت ایران در عراق در مورد زمان انتقال جسد شهید قاسم سلیمانی و همراهانش که در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، بامداد امروز به شهادت رسیده بودند، گفت: اقدامات برای انتقال پیکر شهید قاسم سلیمانی به ایران در حال انجام است و تلاش داریم این انتقال هرچه زودتر از جمله امروز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 475002 برچسب‌ها قاسم سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود

علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده استان گفت: به برکت خون شهدا، امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

او گفت: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهدا است.

استاندار همدان گفت: مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

قاسمی فرزاد گفت: همه تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

او گفت: مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم.

استاندارهمدان گفت: پیکر مطهر شهید رنجنوش نزدیک به ۴۰ سال در غربت بود و امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) است که ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید رنجنوش متولد ۱۳۴۰ در کبودرآهنگ استان همدان بود که پیکر آن، پس از ۳۸ سال از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

استاندار همدان و نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند