Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@02:43:21 GMT

تمام سینماهای کشور تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۱۷۶۵

تمام سینماهای کشور تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ایران اعلام کرد: که تمامی سینماهای کشور به مدت سه روز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست نیروهای جنایتکار آمریکایی تعطیل است.

متن بیانیه انجمن سینماداران سینمای ایران به شرح زیر است: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت روش و راه و رسم سرداران بزرگ الهی و رهروان خمینی کبیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سردار رشید اسلام و مالک اشتر سپاه ولی امر مسلمین حاج قاسم سلیمانی به دست نیروهای استکبار و توسط ارتش تروریستی آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

انجمن سینماداران سینمای ایران با عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران برای شهادت سردار قاسم سلیمانی، از خداوند متعال برای این شهید و مجاهد سپاه اسلام علو درجات و همنشینی با امام حسین(ع) را آرزو می‌کند و خونخواهی این فرزند بزرگ ایران اسلامی را حق مسلم مسلمانان ایران و جهان می‌داند.

انجمن سینماداران سینمای ایران اعلام می‌دارد به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همچنین اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری، با هماهنگی سازمان سینمایی  تمامی سینماهای سراسر کشور به مدت سه روز تعطیل خواهند بود و هیچ فیلم سینمایی به نمایش در نمی‌آید.»

پیش از این خبری مبنی بر توقف اکران فیلم‌های کمدی منتشر شده بود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1338208

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران سینما قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند