Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی پیامی را منتشر کرد. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی پیامی را منتشر کرد.

بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی تئاتر روایت (انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح) پیام تسلیت این انجمن به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداو الصدیقین»

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿23﴾

از میان مؤمنان مردانى‏‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (23)

شهادت سردار رشید و پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی آرزوی چندین و چند ساله وی را محقق کرد  و سرانجام وی را به جمع یاران سفرکرده و همرزمان شهیدش رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک حیات طیبه این شهید والامقام که سراسر مجاهدت و رشادت در سخت‌ترین صحنه‌های نبرد و رویارویی با دشمنان انسانیت و بشریت بود باید خونین به پایان می‌رسید و جامه‌ای جز لباس سرخ‌گون شهادت زیبنده قامتش نبود.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به نمایندگی جمعی از هنرمندان و فعالان تئاترمقاومت کشور ضمن محکومیت شدید این حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار، شهادت فرمانده مقتدر و محبوب سپاه اسلام  شهید حاج قاسم سلیمانی  را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) خانواده و بیت شریف و نستوه ایشان و ملت مقاوم ایران اسلامی و جمیع دوستداران و ارادتمندان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند و بر ادامه راه ایشان در عرصه‌های گوناگون خصوصاً جبهه فرهنگ و هنر متعهد و ارزشی تأکید می‌کند.

رجاء واثق داریم که خون مجاهدان  و جان برکفان جبهه مقاومت اسلامی زوال بیش ازپیش نظام سلطه و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت و بر این باوریم که با ظهور دولت جهانی حضرت صاحب‌الامر (عج) تقاص جنایات خونین و ننگین اصحاب‌الشیطان و مثلث شوم عبری-غربی-عربی گرفته خواهد شد.... أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ؟»

پیام ابراهیم حاتمی‌کیا در پی شهادت حاج قاسم سلیمانیده‌نمکی: خون شهید سلیمانی پیش‌درآمد اتفاقات مهمی خواهد بود

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط روایت فتح تئاتر سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روایت فتح تئاتر سینما روایت فتح تئاتر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام