Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه کردستان عنوان کردند: دشمنان با شهادت سردار سلیمانی که جبهه مقاومت ثمره کار گرانبهای وی در عرصه ۴۰ سال خدمت به اسلام بود ، به نابودی خود نزدیک شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کُردتودی، نماز جمعه امروز با نمازهای جماعت گذشته بسیار متفاوت بود، چهره نماز گذاران پر از غم و اندوه بود، مردم استان کردستان کلام امروزشان تسلیت بود و تسلیت، مردم این دیار در غم از دست دادن بزرگ مرد جبهه مقاومت سیاه پوش و اندوهگین بودند، بله، ملت ایران عزادار شهادت حاج قاسم سلیمانی فرزند دلاور ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سنندج: آمریکایی‌ها منتظر پاسخی کوبنده باشند/فریاد تظلم‌خواهی مسلمانان با شهادت سلیمانی‌ها خاموش نمی‌شود

ماموستا سیدمحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به ملت ایران و مسلمانان جهان، اظهار کرد: این حادثه دلخراش توطئه یهودیان علیه پیامبر(ص) و مسلمانان صدر اسلام را در یادها زنده کرد.

وی افزود: بدون شک با شهادت سرلشکر سلیمانی تزلزلی در صفوف مسلمانان ایجاد نخواهد شد و ما را متحدتر می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به سرکردگی یهودیان و کفار آمریکایی بدانند که مسلمانان و جبهه مقاومت با تمام توان در برابر آنان ایستاده‌اند.

ماموستا حسینی افزود: آمریکا و جبهه استکبار به هیچ کدام از قوانین و موازین انسانی پایبند نیستند و ترور ناجوانمردانه سرلشکر سلیمانی و همراهانش چهره خبیث آمریکا و صهیونیسم جهانی را نمایان کرد.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از خوش‌خیالی برخی‌ها در خصوص نقش آفرینی نکردن نیروهای سپاه اسلام در کشورهای منطقه، اظهار کرد: این افراد نادان و خوش خیال باید بدانند که آمریکا و جبهه استکبار بلایایی را که علیه ملت سوریه و عراق آوردند اگر نیروهای برون‌مرزی سپاه قدس نبودند الان باید منتظر ناامنی در کشورمان بودیم.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تحریف واقعیت‌ها و وارونه کردن حقایق هستند لذا باید همه ما با روشنگری و بصیرت در برابر این توطئه‌های تبلیغاتی بایستیم.

وی افزود: امروز خط مقدم جبهه‌های حق در یمن و سوریه و لبنان و عراق علیه جبهه باطل مستحکم ایستاده اس

سقز: ماموستا سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز  شهرستان سقز گفت: خداوند در قرآن می فرماید کسانی که در راه دفاع از آب و خاک وطن خود به شهادت می رسند در جایگاه والایی قرار دارند، چرا که ملت آبروی این اشخاص هستند و در راه آبروی خود به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

امام جمعه سقز افزود؛ همانطور امام راحل فرمودند: "مارا بکشید تا ملت ما بیدارتر شوند"، پس دشمنان اسلام عل الخصوص آمریکای جنایت کار با جنایت اخیر خود خوشحال نباشند چرا که با به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در دل این ملت هزاران سلیمانی دیگر بر می خیزند و راه آن سردار رشید سپاه اسلام را ادامه خواهند داد.

وی تشریح کرد؛ ملت عزیز ایران اسلامی و جهان اسلام با این جنایات آمریکا و هم پیمانان آنها، دشمان خود را بیشتر خواهند شناخت و ایستادگی و مقابله با جنایان ضد اسلامی وظیفه ای است که هر مسلمان آن را با زندگی خود تطبیق خواهد داد.

ماموستا حسینی در پایان ضمن تسلیت به ملت عزیز ایران به ویژه رهبر انقلاب بیان داشت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی داغ سنگینی بر دل مردم عزیز ایران بود که آمریکای جنایتکار باید منتظر عواقب آن باشد.

امام جمعه بیجار: خون سردار سلیمانی نسخه نابودی آمریکا و صهیونیسم را پیچیده است

حجت السلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار که با حضور نمازگزاران در حسینیه شهر برگزار شد، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوی الهی موجب رستگاری انسان در دنیا و قیامت می شود. 

وی ضمن تسلیت شهادت سرباز سپاه اسلام ، سردار سلیمانی، افزود : طبق اعتقادات اسلامی ما خون شهیدان موجب رنگین تر شدن فضای اسلام و مقاوم تر مسلمانان در برابر دشمنان می گردد.

خطیب جمعه بیجار گفت : با شهادت سردار سلیمانی دشمنان یک قدم به نابودی خود نزدیک تر شدند. 

وی با بیان اینکه اسم سردار سلیمانی در لیست ترور آمریکا قرار گرفته بود ، بیان داشت: تشکیل جبهه مقاومت ثمره تلاش سردار سلیمانی در سوریه ، لبتان و عراق برای مقابله با دشمنان بود.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: از همینجا به آمریکا و اسراییل می گویم ، پاسداران سپاه اسلام با تبعیت از رهبر انقلاب، شادی لحظه ای آمریکا را به عزا تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکای خبیث منتظر پاسخ کوبنده ایران و عراق باشد، تصریح کرد: دشمنان اسلام در دوران اخیر قصد سوء استفاده و ایجاد اغتشاشات زیادی را در کشور عراق و ایران داشته که با شکست مواجه شده اند و این بار هم ضربه محکمی خواهند خورد.

به گفته حجت الاسلام مرادی :خون شهدای بزرگ دستاوردهای بزرگی را هم برای ایران اسلامی و محور مقاومت به ارمغان آورده است و همانطور که خون شهید حججی و حسینی قمی موجب نابودی داعش در عراق شد خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه خواهد پیچید.

امام جمعه موقت دهگلان: جنایت آمریکای استکبار بی جواب نخواهد ماند

ماموستا محمد علی کریمی امام جمعه موقت دهگلان در خطبه های امروز در مسجد جامع شهر دهگلان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی به مردم ایران اسلامی و شهرستان دهگلان بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند ملت ایران اسلامی برای دفاع از دین اسلام از همه هستی خود میگذرند همانطور که شهدا هم از همه هستی خود گذشتند و دشمنان باید بدانند که جواب ایران اسلامی در مقابل این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه موقت دهگلان گفت: این سر دار رشید اسلام برای نجات جان مردم کشورهای عراق و سوریه در برابر جنایت داعش از هیچ کوششی دریغ نورزید.

ماموستا کریمی بیان داشت: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

ماموستا کریمی از مردم شهرستان خواست بعد از نماز جمعه با راهپیمایی در خیابانهای شهر دهگلان این حرکت ددمنشانه آمریکای  جناینکار را محکوم نمایند.

امام جمعه قروه: سربازان آمریکایی وصیت نامه های خود را بنویسند / سردار قاسم سلیمانی چهره بین المللی مقاومت بود

حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به حضور حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی و تمام مسلمانانی که دل در گرو محور مقاومت داشتند اظهار داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حائز نکته هایی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: نخست آنکه ما آمریکا، اسرائیل و نوکران آنان را مسئول این جنایت می دانیم و در واقع این اقدام اعلان جنگ نامحدود به محور مقاومت است.

امام جمعه قروه با تاکید بر اینکه هیچکس نمی تواند جنگ پیش رو را کنترل کند خاطر نشان کرد: تمام منافع آمریکا در تمام جهان پس از این جنایت مورد تهدید و آسیب خواهد بود و اگر سردار سلیمانی در شهادت شهید حججی وعده نابودی داعش را دادند امروز در شهادت ایشان ما شاهد وعده نابودی آمریکا و اسرائیل از لسان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

رستمی بیان داشت : سردار سلیمانی نه یک شخص بلکه یک تفکر هستند و آمریکا مرتکب یک اشتباه راهبردی شده است چرا که تمام محور مقاومت امروز هدفی جز نابودی آمریکا ندارد.

به گفته وی اگر آمریکایی ها نام این عملیات را آذرخش کبود گذاشتند این را بدانند که نتیجه این عملیات دامان آنان را خواهد گرفت و با آزادسازی قدس شریف نابودی اسرائیل و آمریکا رقم خواهد خورد. 

وی در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره نمود و با بیان اینکه زنگ زوال آمریکا و اسرائیل زودتر از سال 2025 به صدا در می آید، گفت: جنایتکاران باید بدانند که سردار سلیمانی چهره مقاومت هستند و انتقام سخت در راه است و در پی این انتقام جهان بدون آمریکا را تجربه خواهیم کرد.

رستمی ادامه داد: سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهند داد و ما مردم ایران مردمی نیستیم که با بحران آشنا نباشیم.

وی با اشاره به سخنان امام راحل، گفت: حضرت امام فرمودند بکشید ما را ما زنده تر خواهیم شد و این را بدانید که اگر سال های ابتدایی انقلاب روسای جمهور و بزرگان انقلاب اسلامی را به شهادت رساندید و اتفاقی رخ نداد امروز بدانید که ملت ایران اسلامی با همین شهادت ها قوی تر شده است و انتقام سخت ملت ایران اسلامی در راه است.

رستمی در ادامه با بیان اینکه یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی در شکل گیری اتحاد و انسجامی است که هم اکنون شکل گرفته است و افزود: امروز باید مسئولین ما با الگوگیری از این فرهنگ که فرهنگ جهاد است به نرم خدمت کنند و همه باید بدانیم که دشمن ما یک دشمن مشترک است.

امام جمعه قروه در ادامه یکی از مهمترین مظاهر تقوا را شهادت طلبی دانست و گفت: مؤمن و متعهد به اسلام کسی است که پیمان خود را با خدا بسته باشد و به غیر از آرمان ها و دستورات الهی چیزی در ذهن نداشته باشد.

وی با بیان اینکه آخرین مزدی که خداوند به بنده خود می دهد شهادت است، افزود: اینگونه افراد پیروز نهایی هستند و بالاترین درجه را نزد خدای متعال دارند.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد : دین خدا و حفظ آرمان های الهی خون می خواهد و باید افرادی باشند که در این راه جان خود را فدا کنند و در واقع باید گفت جهاد برای اسلام و برای دین پیروزی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه امروز رهبر انقلاب در همان حالی قرار دارند که امام حسین (ع) پس از فرستادن حضرت ابوالفضل العباس (ع) برای آوردن آب قرار داشتند افزود: سید الشهداء (ع) وقتی علمدار خود را بر روی خاک دیدند دست به کمر گرفتند اما ما اینجا به حضرت آقا عرض می کنیم که هنوز علمدار ها هستند و اگر مرید امام حسین (ع) بر خاک افتادند ما اجازه نمی دهیم رهبر انقلاب نا امید شوند.

وی در پایان با بیان اینکه دیگر زمان محافظه کاری و التماس نیست افزود: هر کس که بخواهد امروز محافظه کاری کند دستان و بازوی قدرتمند رهبر معظم انقلاب اسلامی با آن برخورد خواهد نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری امروز در دیدار جمعی از پاسداران، بسیجیان، فرهنگیان و کارگران در مسجد قبا شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: خداوند را شاکرم، به روح حضرت خاتم درود می‌فرستم، یاد شهیدان انقلاب اسلامی و امام بزرگوار را گرامی می‌دارم و برای مقام معظم رهبری و مسئولان خدوم و دلسوز نظام، آرزوی سلامتی و عزت را دارم.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: ایام و مناسبت‌های پیش رو، هفتۀ عقیدتی سیاسی سپاه، هفتۀ معلم و روز کارگر را تبریک عرض می‌کنم و حضور برادران و خواهران محترم را گرامی می‌دارم.
 
این عالم اهل سنت تصریح کرد: از روز تشکیل نهاد مقتدر سپاه در کنارش از همان سال ۱۳۵۸ همواره افرادی دلسوز برای نماز و توجیه و تربیت وجود داشته‌اند.
 
ماموستا قادری افزود: در سال ۱۳۶۲ به امر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی (ره)، در استان‌ها و سپس شهرستان‌ها انسان‌های شایسته‌ای به‌عنوان نمایندگان ولی‌فقیه معرفی شدند. حضور این افراد بحمدالله جایگاه فکری و تربیتی خاصی به نیروهای مسلح ما داده و تا امروز در چهار دهه و اندی موفق بوده‌اند؛ لذا خدمت حاج‌آقای عبدی پور و دوستانش در عقیدتی سیاسی ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه پاوه و فرماندهی محترم سپاه پاوه خسته نباشید و این ایام را هم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
وی در ادامه با اشاره به روز معلم و جایگاه معلم در جامعه عنوان کرد: با شهادت شهید مطهری که روز شهادتش به‌عنوان روز معلم و سپس هفتۀ معلم نام‌گذاری شده، تحول خاصی در نظام آموزشی ایجاد شد، این بزرگوار هم خون و هم آثارش در جمهوری اسلامی، در دانشگاه‌ها و مدارس و کل جامعه اثرگذار شد و برای همه ما سرمایه‌ای معنوی گردید.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: به نظر بنده دو کتاب شهید مطهری به نام‌های "خدمات متقابل اسلام و ایران" و "جاذبه و دافعۀ علی (ع)" پیام ویژه‌تری دارند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امسال در تهران با مسئولان ملاقاتی داشتم و عرض کردم باید یکی از ما قلم به دست بگیرد و در خصوص خدمات ما به جمهوری اسلامی و خدمات جمهوری اسلامی به ما کتابی بنویسد چون هم ما به جمهوری اسلامی خدمت کرده‌ایم و ۴۵ سال بر فکر خود ایستاده‌ایم و شهید داده‌ایم و هم جمهوری اسلامی در خدمت به ما در حد توان دریغ نکرده است. هنوز کسی حاضر نشده چنین کتابی بنویسد تا مسئولینی که به پاوه وارد می‌شوند بدانند چه خدماتی انجام گرفته است؛ معتقدم شهید مطهری در این کتاب از اسلام و ایران دفاع شایسته‌ای کرده است.
 
ماموستا قادری اضافه کرد: کتاب دوم هم جاذبه و دافعه است، ما مسئولین اگر این دو خصلت را نداشته باشیم در زندگی موفق نخواهیم بود. باید ما نسبت به دوستان جاذبه و نسبت به کسانی که قابل اصلاح نیستند، دافعه داشته باشیم.
 
وی بیان داشت: شخصی نزد حضرت علی (ع) رفت و گفت: یا علی احبک و احب معاویة بن ابوسفیان؛ هم شما و هم معاوین بن ابوسفیان را دوست دارم. حضرت علی فرمود: «أنتَ أعمی» شما بصیر نیستید. خط من و معاویه جدا از هم است لذا باید بین من و معاویة بن ابوسفیان یکی را دوست داشته باشی.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: پس اگر شما کارگزار جمهوری اسلامی هستید و جمهوری اسلامی را قبول دارید، باید خط دیگری را نپذیرید چون باعث نفاق می‌شود و اگر مخالف جمهوری اسلامی هستید روی پای خود بایستید؛ اما اگر هر دو را قبول کنید، بصیرت ندارید.
 
ماموستا قادری تصریح کرد: جایگاه معلم در آیین ما مهم و ارزشمند و آسمانی است. خداوند و پیامبر ما معلم‌اند. پس معلم شایسته، خلیفة الله و جانشین رسول‌الله است و معلمان و اساتید مدارس و دانشگاه پدران معنوی فرزندان ما هستند و بچه‌های ما را معلمان به مقصد می‌رسانند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه در ادامه با اشاره به نقش کارگران در جامعه، یادآور شد: پیامبر عزیز ما در لحظۀ آخر خداحافظی فرمودند: سه اصل را فراموش نکنید. ۱-نماز ۲-زکات ۳-احترام خدمتگزاران و کارگران و افراد زحمتکش جامعه.
 
وی افزود: به کارگران عزیز هفتۀ کارگر را تبریک عرض می‌کنم به آنان خسته نباشید می‌گویم. زحمات کارگران عزیز مورد احترام ماست امید است مسئولان محترم و کارفرمایان عزیز در فکر زندگی و معیشت کارگران باشند.
 
ماموستا قادری در بخش دیگری که از سخنان خود عنوان کرد: همه شما شاهدید در دنیا در دانشگاه‌ها تحولی در حال ظهور است؛ در طول هفتۀ گذشته تا به امروز در ۷۵ دانشگاه آمریکا حرکتی شروع شده که دولت آمریکا را سرافکنده کرده است و تا این لحظه ۹۰۰ استاد دانشگاه و دانشجو را دستگیر کرده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: دانشجویان و اساتید می‌گویند: کشتن انسان‌ها در سرزمین فلسطین و غزه را متوقف کنید. آن دانشجویان کاری با اسلام و قرآن و عقیدۀ مردم غزه ندارند ولی به‌ عنوان یک اصل انسانی به دفاع از انسانیت و شرف، خود را زیر پای پلیس آمریکا قرار می‌دهند و در روبروی کاخ سفید ۵ هزار نفر نماز می‌خوانند. این موضوع خیلی مهم است. این‌ها همه نتیجۀ خون‌هایی است که به‌ناحق در غزه ریخته می‌شود.
 
ماموستا قادری تصریح کرد: پس از یک بعد نوای الله‌اکبر دارد در کنار کاخ سفید طنین انداز می شود و از بعد دیگر ۹۰۰ استاد و دانشجوی آمریکایی به خاطر دفاع از ملت مظلوم فلسطین در زندان هستند. حیف است ما کردها از این حرکات نوعی دیگر تفسیر کنیم. آفرین بر این دانشجویان، آفرین بر شرف آنها و ننگ تاریخ به حاکمان آمریکا و اسرائیل و غرب؛ نقش والای معلمان در توسعه و تعالی کشور شایسته تکریم و سپاس است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • مطهری امام
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند