Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بندر دیر گفت: مردم دیر از مسؤولان استان یک درمانگاه تأمین اجتماعی مجهز با کادر درمانی کامل می‌خواهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، با بیان اینکه برای سردار سلیمانی حیف بود که در بستر بمیرد، اظهار داشت: اینکه وزارت دفاع  آمریکا اعلام می‌کند که به‌دستور شخص ترامپ این عزیز به شهادت رسیده است، نشان‌گر تأثیرگذاری و نقش والای او در بهم ریختن نقشه‌های دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندر دیر با اعلام اینکه شهادت پاداش جهاد 41 ساله سردار سلیمانی بود، بیان کرد: این شخصیت بزرگ از اول انقلاب در مقابله با تجزیه‌طلبان، منافقین و گروهک‌ها و هشت سال دفاع مقدس و بعد هم در عراق و سوریه و نقش‌آفرینی و فرماندهی در جبهه مقاومت حضور داشت و از تربیت‌یافتگان مکتب حضرت امام(ره) است.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود، ادامه داد: دشمن فکر کرده است با شهادت سردار سلیمانی فصل شادی آن‌ها است و فکر می‌کنند با شهادت وی، رژیم صهیونیستی نفس راحتی می‌کشد، در حالی که ما سردار سلیمانی‌های زیادی داریم و امروز هم سردار سلامی فرمانده کل سپاه یک سردار سلیمانی دیگری است.

حسینی با بیان اینکه دشمن خوشحالی نکند، افزود: این انقلاب با نام خدا شروع شده و با خون پاک شهیدان آبیاری شده و امروز نیز تحت رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای راه این شهید فداکار ادامه پیدا خواهد کرد و جبهه مقاومت خون خواه این عزیر خواهند بود و انتقام سختی از دشمنان اسلام و انقلاب خواهند گرفت.

وی گفت: تازه آغاز ماجرا است و ما به آنها اعلام می‌کنیم که دیگر آمریکایی‌ها در هیچ نقطه‌ای از خاورمیانه آرامش نخواهند دید و امنیت نخواهند داشت و در هر گوشه از کشورهای اسلامی، ملت‌های مسلمان انتقام سختی از آمریکایی‌ها خواهند گرفت و منطقه به گورستان آن‌ها تبدیل خواهد شد.

خطیب جمعه دیر یادآور شد: سردار سلیمانی مهمان مسؤولان و دولت عراق بوده است و طبعا دولت مردان و مسرولان عراقی در مقابل این دهن کجی  واین اقدام جنایتکارانه ساکت نخواهند نشست  و آغاز افول آمریکا و زوال رژیم صهیونیستی خواهد بود و این خون پاک ریشه این‌ها را خواهد کند و این‌ها را از خاورمیانه ریشه‌کن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسئله سوخت قایق‌های صیادی هنوز حل نشده است، تأکید کرد: من از مسؤولان استان و استاندار می خواهم با پیگیری جدی خود مشکل این قشر شریف را هرچه زودتر حل کنند.

حسینی با تقدیر از همه دست‌اندرکاران که برای احداث ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی دیر نقش‌آفرینی کرده‌اند، گفت: ما دیری‌ها مثل شخص مارگزیده هستیم و نمی‌خواهیم تجربه بیمارستان دیر را تکرار  شود؛ روزی که خواستند بیمارستان را افتتاح کنند هشدار دادیم که بیمارستان نواقص زیادی دارد و بخش‌های زیادی از آن الان راه‌اندازی نخواهد شد و کادر درمانی و پزشک متخصص ندارد که بنده هم در مراسم افتتاح شرکت نکردم.

وی اضافه کرد: خدمت مسؤولان استان عرض می‌کنم اگر درمانگاه تأمین اجتماعی برای مردم دیر است بیاید اول ان چیزی که لازمه آن است یعنی تجهیزات نو بیاورید وگرنه یک سری تجهیزات کهنه و میز و صندلی کهنه را از آن قسمت به این قسمت منتقل کردن دردی از مردم دوا نمی‌کند.

امام جمعه دیر افزود: بیایید آزمایشگاه که موردنیاز مردم است را تجهیز کنید و بعد به خیر و سلامتی در دهه فجر افتتاح کنید، هیچ کس مخالفتی نخواهد داشت؛ ساختمان خالی در شهر فراوان است ما دل‌مان به ساختمان خوش نمی‌شود و مردم از شما یک درمانگاه مجهز با کادر درمانی کامل می‌خواهند.

وی حق آلایندگی را حق مردم شهرستان دیر دانست و گفت: دریای دیر و کنگان و عسلویه به هم وصل است و نمی شود بگویید ان قسمت آلوده است واین قسمت نیست، صیادان ما از آلایندگی‌ها و آلوده شدن دریا رنج می‌برند و در این موقعیت هم وضع بنزین این طور است باید مسافت‌ها طی کنند که به صیدگاه برسند و از این طرف هم شما حق آلایندگی را از مردم ما دریغ کنید واقعا اجحاف و طلمی ناروا است.

حسینی با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: برگزاری مراسم فاطمیه بزرگداشت شعائر الهی است و تجلیل از فاطمه زهرا(س) تجلیل از پیامبر اسلام(ص) و امیرالمؤمنین(ع) و ائمه معصومین است و از یان طریق بهترین الگو را به جامعه اسلامی معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس قاسم سلیمانی سردار سلیمانی نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، آنروا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تجاوزات ۲۱۰ روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون ۱۰ هزار زن فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۹ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از شهادت ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی در غزه از آغاز جنگ علیه غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6095598 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور