Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:04:18 GMT

مردم البرز بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۳۳۹۰

مردم البرز بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند

گروه اجتماعی ــ مردم شهید پرور البرز بعد از نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، جنایت رژیم آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا از البرز، مجاهد نستوه و سردار مخلص سپاه قدس پس از سال‌ها مبارزه شجاعانه در میدان‌های نبرد با شیاطین و اشرار عالم سرانجام نیمه شب گذشته طی یک عملیات تروریستی به دست شقی‌ترین افراد به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ فرزندان شهدا امروز بار دیگر یتیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم ولایت‌مدار استان البرز این بار در واکنش به شهادت سردار سپاه اسلام و یکی از فرماندهان نیروهای حشدالشعبی و جمعی از همراهان آن‌ها بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ضداستکباری به خیابان‌ها آمدند تا شهادت غرورآفرین نماد غیرت، مجاهدت و مقاومت سردار رشید اسلام را به ملت ایران، آزادگان و مستضعفان جهان تبریک و تسلیت گویند.
مردم البرز با حضور در این راهپیمایی بار دیگر انزجار خود را از آمریکا اعلام کردند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، هبهات من الذله، لبیک یا حسین، نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریک و ما تا آخر ایستاده‌ایم، خشم خود را نسبت به این اقدام جنایتکارانه نشان دادند.
مردم انقلابی و مسئولان در این راهپیمایی با شکوه، آمریکا را مظهر جنایت و تروریست بین‌المللی معرفی کردند و از مجامع بین‌المللی خواستند تا جنایت‌های کاخ سفید را محکوم کنند.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع کرمان به دنیا آمد و پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی راهپیمایی نماز جمعه شهادت سردار سلیمانی انزجار از آمریکا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد