Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم شهرستان ورامین پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، در حالی که لباس‌های عزا بر تن داشتند و تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با خود حمل می کردند، اقدام به راهپیمایی کردند.

مردم و زن، پیر و جوان در حالی که پلاکاردهایی با مضامین محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همرزمانش در دست داشتند، این اقدام را محکوم کرده و خواستار اتحاد بیش از پیش جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی به سرگردگی آمریکای جنایتکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ورامین در قالب هیأت‌های عزاداری، به یاد شهدای مظلوم دشت کربلا و رهروان خط سرخ شهادت به سر و سینه زدند و این مصیبت عظما را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند.

راهپیمایان با سردادن شعار " ای اهل حرم سید و سالار نیامد، علمدار نیامد"، " سقای حسین میر و علمدار نیامد، علمدار نیامد" و " یا حسین" به عزاداری پرداختند.

مردم خداجوی دشت ورامین که در راه دفاع از حریم عمه سادات، بیش از ۲۰۰ شهید مدافع حرم را در رکاب سردار سلیمانی تقدیم اسلام کردند، بر لزوم پاسخ مناسب به جنایتکاران آمریکایی تأکید کردند.

در این مراسم، مردم با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به عنوان نماد کفر و ستم، خواستار انتقام خون شهدا شدند.

بامداد روز جمعه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها ورامین راهپیمایی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین راهپیمایی قاسم سلیمانی ورامین راهپیمایی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: استان شدن ورامین از موافقت با طرح تا اجرا در دولت سیزدهم کلید خورد و با توجه به پیشینه تمدنی ورامین نسبت به سایر مناطق، به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است. - اخبار استانها -

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ورامین، با اشاره به موضوع تشکیل استان تهران شرقی گفت: حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یکی از حوزه‌های پرجمعیت و از لحاظ جغرافیایی وسیع است که از نظر فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و صنعتی نیازمند ساختار جدید و تقسیمات جدید کشوری است.

وی افزود: به دلیل وجود جمعیتی بیش از 900 هزار نفر در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و نیز جمعیت شهرستان پاکدشت، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی استان تهران سکونت دارند که تأسیس استانداری را ضروری کرده است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در سفر رئیس‌جمهور به دیار 15 خرداد، بحث استان شدن ورامین قطعی شده، البته استان شدن ورامین از پیش مطرح شده بود و پیگیری این موضوع در این دوره از دولت انجام شده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: استان شدن ورامین و موافقت با طرح، اجرا و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه در دولت سیزدهم انجام خورده است.

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

 وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوانی که با رئیس‌جمهور انجام شده، استان تهران به 3 استان تهران مرکزی، تهران غربی به مرکزیت شهریار و استان تهران شرقی به مرکزیت ورامین تقسیم می‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورامین و نیز پیشینه تمدنی و تاریخی، این منطقه نسبت به سایر مناطق، ارجحیت دارد و به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است که در نهایت به عنوان لایحه به مجلس آینده ارائه شده و استان شدن ورامین در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟