Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره تازه وارد میلان، شماره ۲۱ این تیم را بر تن خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش بود که قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه لس آنجلس گلکسی آمریکا به پایان رسید؛ از آن زمان به بعد شایعات زیادی درباره مقصد احتمالی زلاتان ابراهیموویچ به گوش می رسید. در نهایت اما ستاره سوئدی تصمیم گرفت که به سری آ بازگردد و دوباره پیراهن میلان را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان پیش از این و بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ پیراهن روسونری را بر تن کرده بود و در آن دو فصل موفق به ثبت ۴۲ گل برای میلان شده بود. او در دوره اول حضورش در میلان شماره ۱۱ را بر تن می کرد؛ شماره ای که در حال حاضر بر تن فابیو بورینی ایتالیایی است.

شایان ذکر است که پیش از این شماره ۲۱ بر تن آندره پیرلو هافبک خوش فکر روسونری بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ سری آ آث میلان آندره پیرلو زلاتان ابراهیموویچ سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند

روند پیشرفت این وینگر بلژیکی زیر نظر تیاگو موتا کاملاً چشمگیر بوده است.

الکسیس سالماکرز وینگر بلژیکی بولونیا که در تابستان گذشته از میلان به صورت قرضی جدا شد، به فعالیت خود در بولونیا ادامه خواهد داد. او یکی از ستاره های تیم تیاگو موتا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ بولونیا از عملکرد سالماکرز کاملا رضایت دارد او در مقطع پایانی فصل با عملکرد درخشان و گل های حساس خود، نقش مهمی در جمع آوری امتیازات برای تیم موتا داشته است. روسوبلو به اطلاع میلان رسانده که در پایان فصل، بند خرید این وینگر ۲۴ ساله را فعال خواهد کرد. بولونیا با مبلغی در حدود ۹ میلیون یورو می تواند قرارداد سائلماکرز را دائمی کند. او در 26 بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت 4 گل و 2۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر