Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان می گوید پیشنهاد میلان را در فصل گذشته رد کرده زیرا احساس آمادگی نداشته است اما امسال می تواند به میلان کمک کند.

طرفداری- زلاتان ابراهیموویچ رسما به میلان پیوست و شماره پیراهن 21 را انتخاب کرد. این فوق ستاره سوئدی، پس از 9 سال دوباره به سن سیرو برگشته تا به میلان در راه بازگشت کمک کند. به گزارش سایت رسمی میلان، زلاتان در مراسم معارفه گفته است:

اینکه هواداران پشت ما هستند، بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده‌ام و امیدوارم هرچه سریع تر بازی کنم. چندین پیشنهاد داشتم. پس از آخرین بازی با پیراهن لس آنجلس گلکسی، مالدینی با من تماس گرفت. پس از بازی با آتالانتا، پافشاری آن ها بیشتر شود. اصلا تصمیم سختی نبود. سال ها قبل به خاطر مسائل مالی مجبور به ترک باشگاه شدم و اگر به من بود، اصلا میلان را ترک نمی کردم.

اصلا شور درونم را از دست نداده‌ام. می خواهم مثل همیشه باشم. تاریخ میلان نمی تواند نادیده گرفته شود. چیزهای زیادی در طی این سال ها اتفاق افتاده است. باشگاه دو بار فروخته شده اما من بازیکن هستم و مسئول اتفاقات داخل زمین. به هرحال همیشه به خودم اعتماد داشتم و دارم. اگر به این تیم ایمان نداشتم، هرگز برنمی گشتم. فکر نمی کنم هیچ بازیکنی، بتواند نمونه فصل قبلش باشد. گذشت زمان بر شما اثر می گذارد اما اگر فردی باهوش باشید، راه موفقیت را پیدا خواهید کرد.

می دانم چه‌کار کنم تا بهترین نتایج را بگیرم و به تیم کمک کنم. تا زمانی که داخل یک تیم نباشید، نخواهید که جریان از چه قرار است. چیزی که من دیدم، این بود که نتایج به قدر کافی خوب نبودند. تیم تغییرات زیادی کرده اما من پاسخی برای این وضعیت ندارم. حالا که دو فرزند دارم، می فهمم پیشرفت جوانان چه پروسه سختی است. می دانیم که باید سختکوش باشیم و عرق بریزیم. بازیکنی که نداند چطور عرق بریزد، هرگز به نهایت ظرفیتش نخواهد رسید. همیشه سخت تلاش می کنم و انتظار دارم هم تیمی هایم هم اینگونه باشند. 

پس از مصدومیت، به خاطر اینکه دوباره توانستم بازی کنم، قدردان بودم. طبیعتا مثل 10 سال پیش نمی توانم باشم اما یک بازیکن باهوش، می داند چگونه با شرایط تطبیق پیدا کند. به نظرم تئو هرناندز و پیونتک می توانند بسیار بهتر باشند. فشار بر روی باشگاه بسیار زیاد است. کل دنیا انتظار دارند میلان همیشه برنده شود. اگر در میلان بازی می کنید، ربطی به شانس و این چیزها ندارد، باید وظیفه‌تان را انجام دهید. برای خودم و تیم اهداف زیادی وجود دارند. همیشه در حال تمرین بودم. آماده هستم. دیدن کریستیانو رونالدو در ایتالیا اتفاق خوبی است.

 

من به خاطر ابراهیموویچ بودن اینجا نیستم. چیزی که در گذشته انجام داده‌ام، معنا ندارد. این چالش، به من آدرنالین می دهد. تنها چند دقیقه فرصت کردم با مربی صحبت کنم. او چیزهای زیادی به من گفت. سعی خواهیم کرد برای تیم، بهترین تصمیم را بگیریم. سال گذشته با لئوناردو در مورد بازگشت به میلان صحبت کنم اما در آن موقع احساس آمادگی نمی کردم. حالا احساس سرزنده بودن دارم. بسیار خوشحالم. پیوستن به میلان در 38 سالگی اتفاقی نادر است. این ثابت می کند که باید خودم را نشان دهم. اینجا قرار نیست عروسک تیم باشم و فقط شادی کنم و برقصم. می توانم دوباره بگویم از بازگشت خوشحالم.

اولین هدف ما، باید بهتر کردن وضعیت تیم در جدول رقابت ها باشد. باید توقعات را در بیرون و داخل زمین بالا ببریم. نوچرینو؟ او همیشه داخل زمین با من عالی بازی می کرد اما بگویید ببینم چند پاس گل به من داد؟ صفر (شوخی می کند و می خندد). سبک من مبتنی بر گلزنی و پاس گل دادن است اما تنهایی نمی توان کاری کرد چون فوتبال ورزشی تیمی است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏