Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جبهه مقاومت با خون پاک رزمندگانی همچون سپهبد سلیمانی روز به روز قوی‌تر می‌شود ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و رشادت‌های سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی؛ خطاب به سران مزدور آمریکا اظهار داشت: سپهبد سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه متعلق به همه مستضعفان و ملت‌های مظلوم جهان اسلام است و راهش با قدرت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپهبد سلیمانی عظمت را به جهان اسلام بازگرداند چراکه نجاتگر ملت‌های عراق، سوریه، لبنان و اقلیم کردستان عراق در مقابل حملات، جنایات و وحشی‌گری‌های داعش و دیگر عناصر پلید گروهک‌های تروریستی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جبهه مقاومت با خون پاک رزمندگانی همچون سپهبد سلیمانی روز به روز قوی‌تر می‌شود، تصریح کرد: شهید سلیمانی انسان‌های مظلوم جهان اسلام را از شر ظالمان نجات داد و مانع تحقق توطئه‌های استکبار و غربی‌ها در نابودی مسلمانان در منطقه پر آشوب خاورمیانه شد.

راهپیمایی باشکوه مردم سنندج در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا + تصاویرنماینده ولی‌فقیه در کردستان و امام جمعه سنندج: خون پاک شهید سلیمانی زمینه‌ساز نابودی استکبار استاستاندار کردستان: چهره باصلابت و جانفشانی‌های شهید سلیمانی هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود

وی با بیان اینکه سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمن را در هم پیچیده بود، گفت: شهید سلیمانی کمتر از سه سال جریان پلید حکومت داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با یادآوری اینکه یقیناً اسرائیل از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: خون پاک شهید سلیمانی زمینه نابودی استکبار جهانی و اسرائل غاصب را تسریع بخشیده و انتقام سختی در انتظار این مزدوران است.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی سنه در گالری سوره این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسعد فرهادی شامگاه امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نامگذاری ششم تا دوازدهم اردیبهشت به نام هفته فرهنگی سنه (سنندج)، اظهار کرد: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف حامد شریعتی، شامل ۶۰ عکس قدیمی این شهر در اندازه ۷۰*۵۰ از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت‌ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخدادها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن اخیر گردآوری و در معرض نمایش علاقه مندان و پژوهشگران قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری کردستان با اشاره به مشارکت حوزه هنری با شهرداری و شورای شهر سنندج در برنامه‌های هفته سنه، ادامه داد: همکاری در برگزاری مراسم افتتاحیه و جشنواره عکس سنه که توسط خانه عکاسان در حال انجام بوده، بخشی از این همکاری‌ها و فعالیت‌ها به این مناسبت است.

فرهادی به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های غنی استان هم گریزی زد و گفت: بر اساس سند زیست بوم حوزه هنری استان کردستان در سال جاری تلاش خواهد شد تا با بهره‌مندی از تمام هنرها به‌ویژه هنر عکاسی نسبت به معرفی بیش از پیش استان کردستان و شهر سنندج و کمک به توسعه آن گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدید علاقه مندان است.

به گزارش ایمنا، ششم اردیبهشت با تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به عنوان روز سنه (سنندج) نامگذاری شده است، به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 748508

دیگر خبرها

  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج