Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ادن هازارد» در اواخیر نوامبر ۲۰۱۹ در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن در سانتیاگو برنابئو مصدوم شد و هنوز از کمند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است.

زیدان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ختافه با تایید این خبر گفت: هازارد ۱۰۰ درصد به سوپرجام نمی‌رسد. امیدوارم بعد از این دیدار به تیم اضافه شود.

با این تفاسیر ستاره تیم ملی بلژیک دست کم ۱۰ روز دیگر خانه نشین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی فرانسوی رئال در ادامه در خصوص ناکامی کهکشانی‌ها در به ثمر رساندن گل تاکید کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع یک مشکل باشد. بارها پیش می‌آید که فرصت‌های زیادی دارید اما تبدیل به گل نمی‌شوند. باید در مورد این موضوع آرامش خودمان را حفظ کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که در عدم فتح جام در سال ۲۰۲۰ برای رئال ناکامی بزرگی خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: نه این‌طور نیست. شکست یعنی تلاش نکردن و از تمام وجود مایه نگذاشتن. تنها روی تمرینات روزانه متمرکز هستیم و در زمین نیز با تمام وجود بازی می‌کنیم. در نهایت لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تنها می‌تواند یک قهرمان داشته باشد و حریفان ما دست و پا بسته نیستند.

زیدان در واکنش به این سوال که آیا در سال ۲۰۲۰ «پل پوگبا» را فراموش کرده یا خیر، گفت: نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم زیرا پل برای باشگاه دیگری بازی می‌کند. مصدومیت جزئی دارد و امیدوارم به زودی دوباره بازی کند. برای او بهترین‌ها را آرزو دارم. مهم‌ترین موضوع برای ما بازیکنانی است که در اختیار داریم و البته بازی فردا مقابل ختافه.

سوپرجام اسپانیا در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ (به عنوان نخستین فصل برگزاری این رقابت‌ها در ریاض) این تورنمنت با حضور چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا و اتلتیکو مادرید از هشت تا ۱۲ ژانویه برگزار خواهد شد و مطابق قرارداد امضا شده مابین فدراسیون فوتبال اسپانیا و مقامات عربستان زنان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور یافته و مسابقات را به تماشا بنشینند.

برچسب‌ها سوپرجام رئال مادرید پل پوگبا زین الدین زیدان ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوپرجام رئال مادرید پل پوگبا زین الدین زیدان ادن هازارد سوپرجام رئال مادرید پل پوگبا زین الدین زیدان ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏